28.3.06

The Garden of Minerva

Precis som vår Flitiga Myra förutspådde så var Minervaträdgården FANTASTISK! Här strålade solljuset in över väldoftade rosmarin, citrus, narcisser och doftviol (en personlig favorit)!


Otroligt vackert! Om man aldrig befunnit sig vid Medelhavsregionen fick man en mycket god känsla för hur underbart det kan vara!

Kaklet som integrerats i montern var också något i hästväg! Det kommer från företaget La Riggiola! Kolla gärna in deras hemsida här!

Skulle man inte vilja ha en Italiensk trädgård på gårdsplan va?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Har du sett inlägget hos mig om "Glasklar pristagare"?
Roligt va? Jag skulle nog kunna tänka mig en besticklampa eller varför inte en växthusbänk?

anna k. sa...

Nää, har jag det?! Ska kolla, omedelbums!

Anonym sa...

Kommentar menar jag naturligtvis, hur dum får man vara?