13.3.06

Pippi på vitt!

Jo, jag har pippi på vita saker - men inte så vitt att det blir lika sterilt som på en tandläkarmottagning. Accentfärger är lösningen på "för ren" miljö! Accentfärger jag gillar just nu är:

- grönt
- rött
- mörkbrunt

Om jag får drömma, och det får jag, vill jag ha ett lantställe med ett utekök. Min disk vill jag diska i den här ärtgröna baljan i mjukplast (huga vilket vidrigt ord)! Baljan finns i massor av pigga färger hos bl.a. Manzana: http://www.manzana.se/shop/

Nu fortsätter jag att "surfa loss"! Jo, har du kul tips på nätbutiker, hör av dig!!!

/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Om du gillar grönt kanske Frälsis är något för dig. En knallgrön trädgårdsbänk! www.pinjong.se/mobeldesign.php
/Flitiga Myran

anna k. sa...

Håller med dig - Frälsis vore nåt för mig!! Såg den första året av Ulriksdal Flowershow i Slottsträdgården Ulriksdals visningsträdgård "tre rum med björk"!

/Anna