26.4.06

Bloggkompisar!

Den största glädjen med att hålla på med bloggandet är alla sköna bloggvänner! Era kommentarer och glada tillrop förgyller verkligen min vardag! Lovar att uppdatera min länklista snart och presentera mer mysiga bloggar jag kikar på och blir inspirerad av! I dag vill jag passa på att puffa lite extra för tre rara vänner, Humlan, Säckan och Anneli "Flitiga Myran":

Humlans trädgårdsrum:
Humlan har en ny och fin sidlayout och bjussar på massor av härliga bilder och annat kul trädgårdsrelaterat!

http://humlansgarden.tradgardsblogg.se/

Flitiga Myran:
Anneli har varit i Danmark och visar upp mysiga butiker, spännande utställningar med mera! Dessutom har årets första fluga en plats i solen!

http://flitigamyran.blogg.se/

Snäckans dagar:
Snäckan välkomnar jag ur bloggtorkan och läser om hennes bedrifter som körlärare!

http://snackansdagar.blogspot.com/

/Anna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej raring!
Du måste vara den generösaste människan nånsin!
Du strör dina komplimanger och glada tillrop som strössel omkring dig.
(Inte undra på att du äter så mycket godis:)
Tjusigt du gjort med våra bloggsidor:)

Kram Anneli

Snäckan sa...

Men tack kära lilla vän. Fick en liten tår i ögat över dina fina ord och omnämnande. *Stora kramar*

anna k. sa...

Tackar flickor!! Klart man ska "ära de som äras bör"!!

Men så är det, ni och alla andra gör verkligen mig så himla glad!!

Ha en skön och god dag på er - kramar från Anna!

mintid sa...

Tack för din kommentar hos mig! Jag ska testa ditt förslag!
Det går ju alltid att göra om allt men det vet jag inte om jag är så sugen på så om det bara hjälper med bilden vore det kanon!!
Måste spara template med klart!
Kraaaaaaaaaam

anna k. sa...

Min tid:

Lycka till med bilden! Jag tror och hoppas att det hjälper om du bara flyttar på bilden!

Anonym sa...

Åååå vad glad jag blev när jag kom in på min blogg i morse och fick se det här!!! Tack snälla, du är min sol i regnet!!!

Kram
Humlan

anna k. sa...

Humlan: Du e min å!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jättebra bloggtips! Jag besöker dessa nästan dagligen. Inte snäckan för henne har jag glömt att bokmärka! Jag gör det nu :-)