14.5.06

Keeping up appearances...

Mitt "Rumble in the park" känns surrande någonstans i bakhuvudet. Men nu får jag klistra på nåt leende, för snart kommer makens släkt och ska äta tårta! Vad kul det känns att fylla 35 (i morgon)... nä, faktiskt inte, det är som ett litet vägskäl, ska jag gå hit eller dig. Men mer om det en annan gång!

Cia skickade länk till den danska butiken, Le-crapaud.dk och här finns det mycket fint, franskt lantliv att inspireras av!! Missa inte "hemma hos artiklarna" från Kikis hem - vem vill fira röd jul när man kan få en vit?!

Hör gärna av er med inspirerande sajter och nätbutiker - jag önskar mig ett välfyllt "skafferi" i födelsedagspresent!! Kram på er alla!

Bilden: Pioner för lugn, blomsterfältet för påminnelse och det dukade bordet från Le-crapaud.dk för att stilla min hunger på tårta!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, tänkte bara säga att jag ofta kikar in här på din mysiga lantliga sida! Inspiration!!! säger jag bara.
Kommer snart igen. Kram från en lantlig tös =)

Anonym sa...

Hej hjärtat!
Kul att du är tillbaka, blev lite orolig igår...
Vad mysigt det såg ut med kökssoffan i trädgården...

anna k. sa...

Hej Johanna: Tackar och du är varmt välkommen tillbaka!

Anneli: Du är för rar du vännen!! Det blev framstupasidoläge framför tv:n som vanligt när man ska överleva situationer som dessa.

Jaa, visst såg det så mysigt ut med köksmöblerna ute i solen!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Tack för länktipset, men den var ju omöjlig att läsa! :-)

anna k. sa...

Hej Linda!

Jag håller med dig om att sidan är hopplös att läsa och vansinningt seg att ladda ner.

Men som för barna "det är ju fina bilder att titta på"!

Hulda sa...

Så fint det bildet av det bordet og stolene ute i hagen.. Ja, det er mye fint rundt omkring...

her er en link til en norsk nettbutikk: http://monicasloppefunn.com

Hulda sa...

unnskyld, slik skal adr være: www.monicasloppefunn.com

anna k. sa...

Tack Hulda!! Jag ska lägga in den i mitt skafferi i morgon!!

Anonym sa...

jag har aldrig haft problem med att ppna sidan
cia

Snäckan sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!! Hoppas att du får en trevlig dag. Stora kramar snäckan

mintid sa...

Ha en bra födelsedag! Det är inte farligt att fylla 35...det gjorde jag själv för några årsedan. Nu är det närmast en jämnare födelsedag som jag inte vet alls hur jag ska fira.....
kramkram

Anonym sa...

Grattis på Din Dag!!!
Hoppas du får en riktigt underbar födelsedag.

Hipp Hipp Hurra!

GrattisKramar

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN! Håper du får en fin fin bursdag.....

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Vilken fin dag att fylla år på. Ha en skön dag.

Anonym sa...

Jag grattar dig hos mig istället:)

Nina sa...

Ha den äran!

Anonym sa...

Det var väl ändå själva faen!
Jag har ju gjort ett Grattiskort till dig på Myran åsså funkar inte blogg!!!
Så jag gör det här så länge:
Grattis söta, rara bloggkompis!
Kramar Anneli

Hulda sa...

Gratulerer med 35 årsdagen!