27.5.06

Målarstassen på!

Jag vet inte hur det är med er, men jag har mycket svårt att lita på tonåringar som tuggar tuggumi och jobbar i butik. Speciellt när de jobbar på ställen där jag är fullständigt borta i, som i målarbutiken. Jag kan sniffa mig till deras osäkerhet som en bulldogg. Jag kan inte lita på osäkra människor och undrar vart de gamla färghandlarna med färgfläckade byxor tagit vägen.

Nåja, det gick bra i alla fall och nu är jag med både v-slip (tack Anneli, det ska bli spännande att prova!) och vit golvfärg!

Förmodligen är det en dålig idé att "drink and paint" men det ger jag 17 i! Fick ingen fredagsgrogg så nu ska de banne mig drickas lördagsgrogg och målas!!

Fortsättning följer...

Förhoppningsvis är väggen i vit ton nästa gång vi hörs! Och Maria, hej, hej - hoppas ni får en trevlig kväll hemma - annars finns det grogg över till dig med! Och jag tror bestämt att det är dina strumpor jag har på mig!!?

Inga kommentarer: