16.6.06

Äntligen helg!

Jag önskar er alla en underbar fredag och en låång helg där ni bara gör saker som ni verkligen vill! Jag ska umgås med maken i kväll och försöka hinna i kapp med saker och ting. Den stackarn har jobbat så hårt och pluggat så intensivt (teoriprovet) att vi knappt setts. Mitt mål med helgen är att få ett avslut med mitt lilla sorgebarn balkongen. Nu när värmen äntligen kommit vore det ju toppen att få njuta lite i vår nya oas!

Ha det gott goa vänner!

Jag vill tacka för alla rara kommentarer om bloggen och härmed officiellt utnämna Mike på Bloggfrossa till ..Lantliv i stans.. egen "hedersmedborgare"! Varför? kanske du undrar? Mike är en raring och har Sveriges, i mitt tycke, vassaste penna. Hos honom får man alltid ett gott skratt och hans bitande, lätt cyniska syn på tillvaron är såå uppfriskande! Och, nej, i Mikes värld hittar du inte en enda möbel och definitivt inga blommönster :) !

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är verkligen på tiden att du gör klart din balkong. Vi har ju väntat på upplösningen i flera veckor nu! -Din latfia!
Oj, oj, oj vilken oblyg bloggflirt till Mike Bike. Men det är han värd, det är en av mina favvisar också:)
Jag önskar dig en riktigt "jobbig" helg på balkongen och hoppas på inspirerande bilder inom kort!
Kram!

anna k. sa...

Oblyg flört? Jag är helt skamlös :) han är helt klart på min topp fem lista över bedårande män!!

Det är bra Anneli, jag behöver en spark i ändan för att komma igång med balkongeländet!

Anonym sa...

Hahha, håller med! Läser också bloggfrossa varje dag, man får alltid ett gott skratt! :)

Då vill vi se bilder på hur fin balkongen blev på måndag då! Sätter lite press på dig, hehhe. ;)

Anonym sa...

God helg !

Anonym sa...

vi väntar på balkongbilderna.
Ha en trevlig helg och njut av solen.

anna k. sa...

Flickor:
Jag ska ta mig i kragen i morgon - jag lovar!!

Kram på er alla!

anna k. sa...

Anna:
Nä, det är inte mycket jobb alls. Jag föll precis på målsnöret, det är typ en kvadratmeter som ska målas på panelen och sen golvet som går på ett kick!

Sen är ju det roliga kvar!! Mina pelargoner tittar också surt på mig och vill ut så jag har icke mycket val nu :) !

mikebike sa...

bedårande och rar. nu blir jag helt berodnad också.. i ansiktet så fina och snälla ord jag får av dig. jag vet inte om jag förtjänar dem riktigt men ocj vad glad jag blev. din blogg är väldigt trevlig att komma till måste jag säga. en fin atmosfär att gå till när vardagen blir lite mycket. kram på dig

anna k. sa...

Kära Mike!
Det är precis så jag känner för din blogg, hos dig kan man få ut eventuell "aggro" som man går och bär på! Så, kan du få ett visst lugn här, så är det väl fint!

För jag tror nog, att det bor en sann människovän och romantiker i dig :) !!

Kram på dig med!