6.6.06

Varför använder vi inte...

...näsdukar nuförtiden?

Posie fotade dessa små underverk!

8 kommentarer:

Anonym sa...

jag använder näsdukar till mitt barnbarn mjuka bomullsnäsdukar med seriefigurer på.

Anonym sa...

Min pappa gör alltid det, fast hans är mest rutiga eller enfärgade. Inte snygga som dom här.

Anonym sa...

Såååå fine. Heidi

Anonym sa...

Kanske för att det inte är så fräscht med snoriga tygbitar i fickorna??
Men de är otroligt vackra!
Man kan ju ha dem till att badda pannan men när man dånar!

Anonym sa...

Badda pannan med när man dånar!
Menar jag ofkårs.

anna k. sa...

Ja nackdelen med näsdukar är ju att det är lite bök med dem, de blir snoriga och smutsiga. Å de måste tvättas.

Jag gillar Annelis förslag om att man kan badda pannan lite när man dååånar :) !!

Blancaflor sa...

Jag använder ofta näsdukar. Fina broderade med mina initialer. Fast egetligen inte till att snyta mig med, mer da jag ser en snyftig film eller om jag har fatt nagot i ögat.

anna k. sa...

Blancaflor:
Vad trevligt med eget monogram!! Maken har servetter och det är ju lite stort att badda ögonen med. Är ju en gråtare, så det är ju ingen dum idé faktiskt!

Hmm, snart är det jul :) !