12.9.06

Att pausa...

...gick så bra att jag lyckades glömma att jag lovat återkomma på måndagen :) !! Nåja, nu är jag tillbaka, fortfarandes kämpandes med min morgontrötthet och det smygande höstmörkret. I morse när jag vaknade var det mörkt för första gången... Jag är en höstälskare av stora mått, men mörket, nä, det kan jag gärna vara utan. Trötthet "suger fett" för att citera mina yngre kollegor på jobbet. Nu gäller det med andra ord att sortera ihop sig och möta hösten med piggt huvud och varmt, närmast hjärtat, flickor!

Jättetack för alla fina kommentarer - ni är underbara!

/Anna

Uppdatering: Jo, efter lite intensivt googlande hittade jag butiken som har hyllan + massor av sött och gott! Besök Ideal Moments för mer info!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! :-) Och oj vad jag känner igen det där med att man hittar nån fin grej på nån sida och sen inte har en aning om var man var! Hyllan var jättefin, i alla fall.

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka igen! Har saknat dina glada inlägg. Ylletröja, tända ljus och en hög nyinköpta tidningar är mitt recept för mörker.

A sa...

Skönt att du vilat upp dig! Japp, trötthet suger verkligen fett. Men mörkret är ju en del av att bo här i nordliga Norden som man inte kan komma ifrån. Man får tänka att det ändå är rätt mysigt med tända ljus, varma drycker, bra böcker, gosiga filtar och kramiga killar. ;)

Anonym sa...

Åhh, så underbar liten hylla! Synd att du inte kom ihåg var du hittat den...
//V

Anonym sa...

Håper du har fått hvilt deg litt i helgen, jeg sliter med morgentrøtthet hele året jeg :-) Syns det er like vanskelig å stå opp uansett!

Anonym sa...

äntligen är du tillbaka.
hösttrötthet har jag också känt av men idag har jag iallafall inte sett någon höst för här har nämligen sommaren kommit på tillfälligt återbesök- men mörkret på morgonen är såå jobbigt. ett sätt att få långa höstkvällar att gå är ju att sitta vid datorn och blogga.

Anonym sa...

Åh vilken underbar hylla! *vill ha*

anna k. sa...

Mmm, det verkar som om man får försöka råda lite bot på tröttheten med lite ljusmys, en gosig pläd och en radda härliga böcker. Åh, så myyysigt!

Kanske lite böcker om kök - där en sån här söt hylla kan få plats!? Är det någon som har nåt bra boktips kanske?!