13.11.06

Julfavoriter från Cosas!

I morgon öppnar äntligen Cosas! Jag avslutar min vecka med att visa mina abosoluta julfavoriter; Smällkaramellerna är så fina och pappret... tja, det är både krispigt och gräddigt på samma gång. Kan inte beskriva det på nåt annat sätt än så :) ! Och renarna, finns det några sötare "Rudolf" än de här två? De får gärna lysa in julen hemma hos mig!

Så missa inte premiären i morgon (eller om några timmar rättare sagt) hos Cosas!

Tack kära Anneli - you are the greatest!! Puss, puss!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Smällkarameller köper man väl inte färdigt, då får man inte sin favoritgodis :)

Anonym sa...

Puss tillbaka din sötnos!!!

Anonym sa...

Jättefina saker hos cosas!

Anonym sa...

Det var mye fint i butikken, kunne godt tenkt meg myyyyye der, også smellkarameller!! Flott jobb dere har gjort!

anna k. sa...

Hannele: Godis? Aha, du är en sån där som fyller dem med godis?!! Tja, det är ju så man ska göra, men i vår familj plockades samma smällisar fram, varje jul tills de föll ihop!

Godis alltså?!

Anneli: Du å!

Maria: Vad kul att du tycker det!!

Karna: Tack ska du ha - vad glad jag blir! Kram på dig!

Anonym sa...

Surfade runt och skrev ner på lista
... men efter lite koll måste jag nog skynda om jag vill ha det jag vill ha ;) Grattis till fin butik!

Sofie sa...

Mmm, gillade verkligen renarna oxå.. Är de som ska hänga i granen likadana som de som står själva? Fina var det iallafall.. =)

fingerspitz sa...

Ni måste verkligen vara stolta du & Anneli, både Cosas & magasinet är verkligen inbjudande. Synd bara att jag har så lite pengar i plånboken just nu, men det kommer väl fler månader...

anna k. sa...

Christina: Vad kul att du hittade prylar du gillar :D!

Sofie: Renarna på fot har samma utseende som de på "hänge". De på fot "vippar" om man rör dem :) Sött!

Fingerspitz: Att vara pank känner man ju igen tyvärr! Det kommer säkerligen fler månader kära du! Jag blir extra glad över att du gillade Magasinet!

Anonym sa...

jag har förälskat mig i julgranskulan i glas:)

Det kommer att gå så bra Cosas, för det finns så fina saker:)

Anonym sa...

hej, å vad fina saker du har här, jag vill gärna länka till dig från mitt kafferep. Cosas är ju fantastiskt fint. Jag är mycket imponerad. Ha det fint, du är välkommen in på en fika hos mig!

anna k. sa...

Pernilla: Åh, tror du det :) ?! Jag håller tummarna för att du har rätt!

Ewa: Nu har jag varit inne och fikat hos dig - sockernivån ligger farligt högt hos mig just nu kan jag säga!

Självfallet får du länka - det blir jag bara glad av!