4.12.06

Enkelt julpynt!

Börjar det trilla in riktigt fina julkort på hallgolvet? Fram med guldtråd och gör ett fint hänge av korten - ett busenkelt sätt att visa upp dem på! Om du inte har något passande sätt att hänga upp dem på, kan du snabbt sätta upp ett fint snöre eller band (på en vägg) och fästa korten på! By the way, har ni sprungit på några bra julbloggar?!

Uppdatering om juliga bloggar:
- Loppan tipsar om den trevliga bloggen Mias Landliv!
- Vero bloggar om Mimmis jul och Sofies julblogg
- Johanna tipsar om Juligtbloggen

Bilden: Åhléns

15 kommentarer:

Anonym sa...

Mia är superduktig! :) En favorit!

anna k. sa...

Anna: Jag har nog befunnit mig i totalt mörker för det är en ny och mycket trevlig bekantskap!!

Anonym sa...

Så koselig å henge opp julekortene på denne måten, har faktisk fått 2 stk allerede, men har ikke begynt å lage mine egne...iiiikkkk...

Anonym sa...

På Hisingen har vi de finaste julbloggarna :)

anna k. sa...

Hennele: Jo, jag tackar jag :D! Nu får vi på Sveriges "baksida" skärpa till oss och försöka toppa med en lika fin Amaryllis som du!

anna k. sa...

Karna: Du är inte ensam!! Vi lyckades ju bara få till tre julkort på vår pysselkväll... Nää, vi får lägga manken till och pyssla lite mer!

Hmm, undrar om man får några med posten i år, julkort alltså..?

Anonym sa...

Mia har en jätte fin blogg där hon visar sitt vackra hem och dom fina saker hon gör. Klar favorit!

vero sa...

Angående julbloggar, jag skrev sist om två julbloggar på min blogg. Kolla där om du inte redan gjort det :)

anna k. sa...

Mari: Det lär bli en av mina favoriter med!!

Vero: Tack för länktipsen!!

Anonym sa...

hejsvejs! Tillfälligt avbrott för att besöka Fru Anna! Känner du igen de söta hängerna hos Mia? Vi har ju likadana på Cosas! Kul!
Vilka fina julkort från Åhléns btw!

anna k. sa...

Anneli: Du, jag har nog kola i pallet i dag - så det var därför jag kände igen dem :D !

Anonym sa...

jag har en blogg som jag besöker varje dag för att i höstmörkret få åtmindstone lite julinspiration
nämligen http://mychristmas.blogspot.com/

den är såå julig.
anta utmaningen på min blogg.....
du har säkert något jämtskt - godis på lur

fingerspitz sa...

http://juligtbloggen.blogspot.com/

Anonym sa...

http://juligtbloggen.blogspot.com/

anna k. sa...

Johanna: Tack för tipset!