12.12.06

Julkortsutmaning!

En Fröjdefull Jul och ett underbart Gott Nytt år
kära bloggvänner önskar fru Anna


Utmaning eller utmaning; kort och gott så visar vi som vill upp våra hopknåpade julkort! Här kommer mitt och det ska bli ett sant nöje att få se era! Hojta gärna till om ni lagt ut en bild, jag vill inte missa ett endaste ett - jag vill se alla :D!!

Uppdatering 13 & 14/12 & 20/12: Jag är verkligen imponerad över alla er som hoppat på julkortsknåpandet, ni är så duktiga och kreativa! En stor eloge till er alla - ni har gjort underbara julkort! De som har gjort julkort är: Karna, Tette, I min vackra värld, Nilla, Sol, Ljuvligt hemma, Lotta, Hummmlan, Hanna , Hulda, Marie, Bortaboijn, Anna, Nina, Anna, Malin, Lusthuset, Pysselbloggen, Lina, och Tomtens dotter.

30 kommentarer:

Anonym sa...

Oj nu påminde du mig om något jag helt förträngt...
Varför gör jag så varje år, jag som annars älskar att göra, skicka och själva få julkort...

Anonym sa...

Jeg har lagt ut mitt også, men på laaaangt nær så fint som ditt....

Må visst ha meg et kurs i photo shop....

Ha en fin Lucia dag Fru Anna!!

(gøy utfordring!, håper det er mange som slenger seg på...)

Anonym sa...

Jättefint kort!
Jag lade ut mitt lilla försök igår också.
Glad Lucia på dig och alla andra!

Anonym sa...

Nu har jag också lagt ut mitt julkort!
Glad Lucia på er!

Anonym sa...

Vad fint du har gjort!
Ha en fin Luciadag!

Anonym sa...

Blogg.se ligger nere sedan igår....
det går inte ens att logga in, så det lär inte bli någon Luciakort från mig....

Anonym sa...

Veldig vakkert kort Anna....;-}
Jeg har også lagt ut et par bidrag i dag...
Ønsker deg en fin Luciadag.

Anonym sa...

Nu har jag också antagit din underbara julkortsutmaning :)

Anonym sa...

Trevlig Lucia!

Det är knappt att jag kan tro det är sant, blogg.se fungerade äntligen!!

Jag har också gjort några julkort. Välkommen över!

Anonym sa...

Vilket fint julkort du har skapat!
Jag har också lagt ut mitt julkort på bloggen nu. Välkommen in!

Anonym sa...

Jättetjusigt! :) Jag kommer att lägga ut min imorgon, då det inte går att posta inlägg hos Blogsoft just nu. Trevlig lucia!

Anonym sa...

Jag gjorde ett par under höstlovet, väldigt färgglada:

http://www.ihanna.nu/blog/?p=531

Vill göra fler, lite mer stillsamma och romantiska, får se om jag hinner!

Anna sa...

Anna! Jag har inte hunnit med detta, trots att jag så gärna vill. Men jag kanske kommer på något innan tolvslaget, eller så får jag kanske ut nåt någon dag för sent. Är det OK?

Ditt var superfint!

Ska också ta mig tid att kolla på alla andras. Fast lite senare ikväll.

anna k. sa...

Anna: Återkom med ett hojt den dag du knåpat ihop något!!! Inge stress!

Hulda sa...

Jeg har også lagt ut et julekort i dag. :) Et av mine favoritter. Likte ditt veldig godt, og de englene du hadde bilde av lengre ned her var så fine!! Kunne tenkt meg slike, ja. :o)

Anonym sa...

Jag har också gjort ett kort men jag var lite tidig, läs väldigt tidig 8 december. Jag hade missuppfattat tidpunkten.

Anonym sa...

Vad fint gumman! Jag har också snott ihop ett nu. Julkramar!

Anonym sa...

Hejsan! Ville bara tala om att mitt kort nu är uppe. :)

Anonym sa...

Vackert! Vad duktig du är på layouter!

Anonym sa...

Nu har jag ochså gjort klart mitt Julkort.Blogg.se har haft uppdateringar,så det är först nu jag kunnat lägga ut den

http://bortaboijn.blogg.se

anna k. sa...

Frida: Tack kära du! Och även alla andra söta rara flickor!!

Anonym sa...

Även det här slog ann....
Mycket snyggt!

(här ligger man i lä så det heter duga...)

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig...nu har jag lagt ut mina julkort.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Måste hålla med om att det är roligt med alla fina kort. Man blir glad.

Anonym sa...

Sen som vanligt..men jag har åxå lagt ut lite egenhändligt ihop knåpade julkort :)

God Jul & gott nytt år!

Anonym sa...

Läser din blogg ofta för att få inspiration. Har lagt till din blogg på min länklista så andra hittar hit också, hoppas att det är ok annars kan du väl höra av dig så plckar jag bort länken hit. :-)

anna k. sa...

Tack alla kära ni som varit med i julkortsutmaningen!! Ni har alla gjort underbara motiv!

Anonym sa...

Jag har lagt in några julkort så här i sista minuten, men bättre sent än aldrig.

Anonym sa...

Lite sent kanske,men nu är jag också med. God jul på dig!

Anonym sa...

Lite sent att haka på utmaningen, men...

http://tomtensdotter.blogg.se/151206214152_rets_julkort.html

http://tomtensdotter.blogg.se/261106213949_lite_av_helgens_pyssel.html