7.2.07

Tack alla ni som grattat - maken är jätteglad över alla kommentarer!

10 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAA!!!!!!! Grattis O!!!
Åh, vad roligt:)
(Ska bli spännande att höra om han gillar presenten också) :=0

anna k. sa...

Anneli: ELLER HUUUUR!!!! Jag är så glad, och så lättad att han klarade provet den här gången - det är han verkligen värd!!

Gällande presentet *he he* så får jag återkomma :D!!

Sol sa...

Gratulerer!!! Så flott at han greide det. Det må kjennes bra ;-}
Klem fra meg

anna k. sa...

Sol: När han kom hem så studsade han av glädje - vi har skålat i champange!!! Vi båda är överlyckliga!! Tack Sol!

A sa...

Yeeey! Grattis! Nu får ni fira loss med nått gott! :D

Anonym sa...

Så underbart, resten kommer gå lätt som en plätt!(säger jag som har min allra första körlektion på fredag, visst är väl 30 det nya 18, eller hur det nu var...)
Jättegrattis från mig!

Anonym sa...

Vad härligt!!! Nu är det inte mycket kvar alltså. Grattis grattis grattis! :) Jättefin bild hade du gjort till inlägget också. :)

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Till Annas Gubbe från blandblommoroblad

Anonym sa...

Men så roligt! Grattis grattis grattis! Klappa om maken från en annan som inte lyckades med detta prov right away!

Mycket fint grattisinlägg från frugan också.

anna k. sa...

Anna: Det vet du! Nu är datum för uppkörningen klart - så förhoppningsvis blir det mer festande snart!

Johanna: Jag hoppas det - maken är hur bra som helst i trafiken. Jag håller tummarna för dig att du kniper kortet!!

Nina: Vad roligt att du tyckte om bilden!

Anna: Jag hälsar maken!!

Helena: Jag ska hälsa maken att det är fler som inte spikat provet första gången :)!! Men kämpar man på så går det ju vägen :D!!