10.4.07

Blombord

Förra våren pratade jag vid något tillfälle om Mios ursnygga blombord. Ville passa på att visa upp den igen eftersom jag fick mycket mejl om den! Weibulls har ett liknande bord som tyvärr är målad i en hiskelig grön färg. Tyvärr vet jag inte priset men jag kan tänka mig att det är snäppet billigare än Mios. Blombord funkar ju överallt, i köket, som hallmöbel m.m.

Just nu så vadar vi i färgburkar och allmänt kaos. Jobbigt, men det är värt mödan :D! Jag kommer att återkomma lite sporadiskt under veckan så jag vill passa på att önska er en supermysig vecka - det utlovas ju "tropisk" värme till helgen (ca 20 grader), så vi har ju något att se fram emot!

Kramar anna k.

25 kommentarer:

JULIEK sa...

For et nydelig blombord : )

hulukvarn sa...

Vilket fint!! jag är ute efter ett blombord så tack för tipsen.

Ha en fin vecka!

Lily of the valley sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lily of the valley sa...

Va fint planteringsbord som du visar. Jättesnyggt!
Kram
Lily

Anonym sa...

Åh, vad fint med ett sånt blombord! Får kolla in det! Den gröna färgen går ju att göra nåt åt :) Min vita färgburk är redan framme! Tack för tipset!
/Terese

Anonym sa...

Det var riktigt fint, har jag missat förut =) Tack för tipset.

Anonym sa...

vilket fint! Precis vad jag behöver (=vill ha)... Men som vanligt vet man inte vart man ska placera ut alla prylarna... Balkongen är helt enkelt för liten! HSB får jag bygga ut?!
:D

Anonym sa...

Jag vill ha!!!!
Ha en skön vecka!

Lotten sa...

Vill gärna ha ett sådant vitt blombord! Jättefint!

Jordgubbar med mjölk sa...

Jag har utmanat dig! Läs mer i min blogg!

Lella sa...

Vilket snyggt blombord, har ett liknande fast inte lika fint i impregnerat virke. Kanske är dags att byta ut mot ett lite tjusigare :o)
Gillar din blogg och tänkte länka till dig, hoppas att det är ok!?

Anonym sa...

Det är också perfekt att använda Mios blombord som ett buffébord då det behövs!

Cecilia sa...

Så fint och praktiskt! Det skulle passa perfekt i den figgebod vi funderar på att bygga vid kusten och ha som planteringsbod/gäststuga. Var tvungen att visa mamma på min blogg, och jag länkar också till dig i inlägget. :0)

Hem och Lycka sa...

Ojoj det där var ju supersnyggt!

Anonym sa...

Jag har tagit med dig i länktåget. Kika in får du se!

Anonym sa...

Precis det där bordet (fast jag såg det mera som serveringsbord) med tillhörande utegrupp slängde vi låååånga ögon efter i helgen när vi var på MIO, men vi har bestämt oss för att köpa en Grythyttan istället:)
Älskar "gunget" i de stolarna.
Ha det skönt bland färgburkarna!

Tankevågor sa...

Både praktiskt och snyggt bord. Har MIO det i år alltså???

Camillas lockar sa...

Ja, herregud, jag har fortfarande inte planterat om mina blommor inomhus. Har så dåligt samvete. Blir lite påmind varenda gång jag är inne hos dig. Men det är det värt :-)

Ankan sa...

Ett jättebra bord att tex ha till pelargonerna på förstukvisten!!Ankan

rebecka. sa...

wow! Det var det finaste blombordet jag sett i mina dar.

A sa...

Ja så fint! Ps, har börjat bröllopsblogga nu (hehe, gäller att vara ute i god tid), remember? ;) Trevlig helg! Kramkram!

fingerspitz sa...

Skulle bara önska trevlig helg, hoppas att ni får lite ledigt mellan färgburkarna!

Anonym sa...

Ohh, jag vill hemskt gärna ha ett blombord jag med!
//V

an angel at my table sa...

Mycket snyggt blombord. Jag älskar dom har tre stycken själv. Inte av just denna men i metall. Blommorna ser så fina ut på dom.

anna k. sa...

Skoj att ni gillar blombordet! Om jag hade plats skulle jag gärna slå till på ett sånt här. Ett annat tips är att kika på Rusta. Vi köpte två i fjol som vi målade vita. Den ena tronar på balkongen och den andra tjänar som hallbord.

Anna, bröllopsbloggar?! Ha, det kan jag absolut inte missa!! Kollar genast!