25.6.07

The Beach Hut

Jaha, här ligger jag fortfarande nerbäddad. I min enfald trodde jag att jag skulle vara bättre vid det här laget men icke. Den enda tröst jag har just nu, är att jag har tid att ligga och bläddra igenom alla tidningar som samlats på hög. Hittade en blänkare om The Beach Hut som säljer inredning i skön "beach style". Så mellan hostattacker och snorpapper gissa vart mina drömmar är just nu :) ?!


Och till sist, en efterlysning!!! Kära Anna, har du gått under jorden, eller har du blivit med hus eller håller din nya chef dig fången?! Saknar dig!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga drömmar du har - det var underbara bilder. Hoppas du kryar på dig snart!

Anne sa...

Sender deg da en "God Bedring" hilden fra Norge :-)

Anonym sa...

Krya på dig! Tack för en härlig blogg!

anna k. sa...

Vildängel: Mmm, vem skulle inte vilja ha sig ett litet strandhus?! Tack, jag gör allt för att 'friska' på mig!

Anemone: Tack kära du!

Kilen: Tack och vad roligt att du gillar bloggen!

Anonym sa...

Få sjutton vad segdraget! Härliga bilder du bjuder på i alla fall. Saknar också Annas inlägg. Krya på dig!

Skatan sa...

Oj så mycket fint! Jag är riktigt svag för emalj...fina bilder : )

fingerspitz sa...

Mitt i allt elände så låter det ju ändå lite skönt att vara sjuk. Fast frisk är förstås skönast att vara, hoppas att det släpper snart.

Susanne sa...

Najs bilder! Underbara. Verkligen som ett riktigt ögongodis.
Nu får du allt blir bra din stackare.
Krya på dig och må så bra du kan.

Mrs M sa...

Åååå så härliga bilder! Måste genast dit och kolla... Krya på dig!

anna k. sa...

Karin a: Ja 'py paan'! Jo, visst vore det härligt med ett litet strandhus? Mmm, vart har flickan tagit vägen?! Hon dyker förhoppningsvis upp snart!

Skrotmaja: Undrar vad det är som lockar så mycket med emalj? Läckert är det alla gånger!

Fingerzpitz: Liite skönt, men all stress över allt som ska göras suger mitt i alllt snorande. Japp, jobbar på tillfrisknande!

Susanne: Tack - jag jobbar hårt på det, prisa gudarna att jag har en sån söt man som pysslar om mig!

Mimmi: Hoppas du gillar sajten lika mycket som jag - massor av fint!

purple area sa...

Åh, vilka härliga bilder, riktigt fina!

Anonym sa...

snyggiga saker! och ja.. jag saknar Anna jag med! vad har hänt?!

Anonym sa...

De sista termosarna där var ju hur söta som helst!
Missa inte chansen att vinna en jättefin löpare från Nordljus på min blogg!

LISEN sa...

Åh, så ljuvligt...Vilka bilder!! Hoppas du snart mår bra igen!!

Anonym sa...

Vilka härliga sommarbilder! Krya på dig!

Jennica... sa...

Underbara bilder!
Har preics upptäckt din blogg, den är super-mysig! Länkar till den från min blogg, hoppas ok!!

Hem och Lycka sa...

Vad mycket snyggt!!

Hem och Lycka sa...

Och krya på dig skulle jag ju ha skrivit också innan lillfingret slant på enterknappen ;-)

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Krya på dig.

Anonym sa...

Stakkars deg som ikke er frisk...håper du kommer deg raskt igjen!!

Kjempe fine bilder, kunne godt hatt en slik sjø hytte....det blir nok med drømmen....

Savner også Anna, rett før vi må arrangere en lete akjson, hvis hun da ikke holder på å flytte?!?!?

Anonym sa...

God bedring Anna!!!!
Å farlig link her du... farlig farlig farlig :)))

Anonym sa...

Härliga bilder! Särskilt albumet.
Krya på dig.

Milly sa...

Men vilka underbara bilder du bjuder på! Lovely! Skickar en massa krya på dig hälsningar!

Tanja sa...

Ååh, vilka underbara, friska bilder! Jag tycker speciellt om den ljusblå emaljerad tekannan. Din blog är så inspirerande!

Signes Vind sa...

Så underbar länk du visar. Har totalmissat denna sida - helt min stil. Tack för tipset och hoppas du mår bättre nu.

Anonym sa...

Härliga bilder och härlig blogg!!! :-)