8.9.07

Scandinavian blog tour

Att nätet är helt fantastiskt behöver jag inte berätta för er. MEN, visst är det spännande att man kan sitta och kika in i hem som ligger på andra sidan jordklotet! Det blir extra kul när någon på andra sidan jordklotet kikar in i våra hem :) Jenny, som har bloggen Allsorts är en av dem som spanar in hos oss med jämna mellanrum. Kolla in och se om du är omnämnd!

It´s so fun to read about what someone from the other side of the world think of us scandinavian bloggers! Read the post here.

12 kommentarer:

Anne sa...

Hei, så fin blogg du har! Nydelig porselen. Likte særlig den med prikker.
Leste en del av dine innlegg, blant annet der du vil ha tips om hva du skal skrive om. Det er veldig hyggelig å lese om juleforberedelser om høsten... Som min mamma alltid sier: "Start i september, så har du i desember!"

Hem och Lycka sa...

Nä, jag var inte omnämnd men kul att så många var det! Kram!

Brunkullan sa...

Jättekul att så många vackra bloggar uppmärksammas även "over there"!!!

Susanne

Lallis sa...

Kul at6 uppmärksamma sina bloggvänner så:)
Ha en fin dag.
Kram Lallis

My White Cottage sa...

Hmm, måste surfa dit och kolla!

Kul att du nappade på att visa upp ditt porslin! Som sagt, prickarna känns igen - jag älskar dom!!! Skulle vilja ha allt i alla färger! Gillade även dina finporslinstallrikar riktigt mycket, superfint!

Kram på dig vännen!

Anonym sa...

Kul!
Får ta, mig en runda där.
/S

Anonym sa...

Jeesus! Flitiga Myran var ju med:)

Anonym sa...

åh, ja där fanns nog alla mina favvos med i listan! så fina bloggar! som alltid inspirerar mig!

n o r d i n g å r d e n sa...

Så kul!!! Visserligen var jag inte omnämnd just här : ( men faktiskt i en del andra utländska bloggar vilket gör en jätteglad!! ha en bra ny vecka! Mari.

Anonym sa...

Gud vad kul att dom kollar runt lite här uppe, det är kanske speciellt det vi har, man blir lätt hemmablind, men den skandinaviska stilen är härlig!

an angel at my table sa...

Jag visst blir man stolt när dom nämner en i sådana trevliga sammanhang.

Anonym sa...

hej kan inte du tipsa om inreda.blogg.se?