9.4.08

TÄVLING!

Tävlingar är ju hur skoj som helst, så det är roligt att äntligen få hålla i en liten tävling här på bloggen! Vill du vara med och tävla om de här sockersöta kakburkarna från Sallys Lantliv!? Jag har hört rykten om att burkarna dessutom levereras till vinnaren med ett välsmakande innehåll :)
För att vara med och tävla behöver du svara på frågan:
”Vilken hundras tränar innehavaren av Sallys Lantliv?”

Mejla svaret på frågan, samt ditt namn och adress, till mig senast den 17 april! Lycka till!

P.s Min e-post finner du under rubriken ”Hör av dig” till vänster på sidan. Svaret på tävlingsfrågan finner du på sajten Sallys Lantliv.

13 kommentarer:

I ett litet hus sa...

Kul med tävlingar!!

Ha det bra!

Stämningsfullt sa...

Så söta burkar :)
Kul med en tävling!

anna k. sa...

I ett litet hus och stämningsfullt: Jag hoppas ni är med och tävlar nu!

::fina:: sa...

Åh vad spännande, jag är med! :-)

anna k. sa...

Tabergstösen: Klart du ska!!!

Malin - I min trädgård sa...

Burkarna är jättefina - klart man vill vara med och tävla!

Anonym sa...

Åh, jag kan ju inte få fram din mailaddress genom att klicka på länken. buhu, jag vill ju också vara med och tävla. :(

Helene på Rörvik sa...

Nu är jag också mé!
Spännande!

anna k. sa...

Har du problem att mejla mig? Skriv en rad här så hjälper jag till! Jag har "gömt" adressen lite för att stoppa alla spammare.

/AnnaKarin

Anonym sa...

hm, skriv en rad? jag förstod nog inte vad du menade riktigt, menade du svaret på tävlingen? annars kan jag ju ge min mail så kan du maila din address? beppeochjag@hotmail.com (det är min skräpmailadress så det gör inget om den finns ute så "folk" ser, man kan aldrig vara nog försiktig)

jag kom inte in på din mail för mitt mailkonto på datorn funkar inte. Måste ta tag i det där och fixa snart *skriver upp i minnet*

Mvh /vidmittskrivbord

Lilla Blanka sa...

Tack för tipset om en ny (för mig) fin butik, skall kolla nogrannt i helgen (la in som Favorit direkt!)
Kram
Mia
Ps mailar dig om tävlingen :)

anna k. sa...

Mitt skrivbord: Jag har mejlat dig!!

Passar på att delge min adress här för er som inte har mejlkonto på er dator; annakarin @ lantlivistan . se

Observera att det inte ska vara några mellanslag i adressen :)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i tävlingen men tyvärr har även jag lite problem med att maila dig.
Ge mig gärna information till
volvomica@hotmail.com
Tack på förhand och en trevlig helg!

/M som i Mica