15.12.09

Minna!

I dag hade jag den stora lyckan att få träffa Minna som ligger bakom min absoluta favoritblogg Blomsterverkstad! Inte nog med att Minna har ett av de coolaste namn jag stött på så är hon dessutom ovanligt begåvad både när det gäller blomsterinspiration och fotograferande. Blomsterinspirationen kan vi alla få ta del av i mars när hennes bok kommer samt i kväll då Minna ska lära flickorna på Förkväll hur man dekorerar och binder kransar. Minnas inslag sänds någon gång runt halv sex, sextiden - missa inte det!! Och Minna, lycka till nu!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bra, då får jag äntligen en orsak till att titta på Förkväll i kväll!

Pia

Skatan sa...

NU slår jag på tv:n!

Heja MINNA :)

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Så mycket fint man kan göra av mossa mm.
Kram Agneta

anna k. sa...

Pia: Säger samma sak ;)

Skatan: Heja, HEJA!!!

Agneta: Den där lilla "julgranen" vill jag också göra, supersött med mossa!

Gypsy Purple sa...

Minna is definitely one of my favourite bloggers as well!!!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men dra på trissor, du är här igen, varmt välkommnen tillbaka, jag har saknat dig och din vackra blogg!!!

Och dra på trissor igen, Minna, den duktiga blomstertjejen, fasen också att jag missar det, jag som bara älskar Minnas bilder och skapelser och brukar kiika på förkväll men där jag befinner mej just nu har jag ingen tv!!!! Skit, skit.. det hade varit kul att se! Hoppas vi ses igen i af: )

Adventshälsn fr Mari, fd Guldkant på Livet

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Minna är väldans söt och duktig på det hon gör!
Missade TV programmet dock.
Kul att du bloggar igen!
Ha en fin dag
Rebecka

Sussi sa...

Härligt lantlig stil du har på din blogg, tack för goda tips och ideer.
Tingeling Sussi

anna k. sa...

Gypsy Purple: Hi dear, nice to hear from you!!

Mari: Japp, inte kunde jag hålla mig borta heller?! Kommer in och kikar in vad du håller på med nu i din nya blogg!

Rebecka: Åh, tack!!

Sussi: Nu rodnar jag, tack rara du!