3.6.10

Favoritsaker!


  1. Det är bara att erkänna, jag har blivit en macnörd! Fick hem min iPad från Usa för ett par veckor sen, och jag bara älskar! Surfupplevelsen är total + den är så smidigare än en laptop som bara är bökig i mitt tycke. Okej, det är lite löjligt att bli kär i en pryl, men jag är så otroligt förälskad i den just nu!

  2. Den fina kannan (varför är jag så förtjust i kannor för?!) finns att klicka hem hos Karin Erikssons butik Manos. Den fysiska butiken i Solna är värd ett besök!

  3. Väskan La Tropezienne från Bodie and Fou sitter fast och fix på min önskelista, en riktig "Killer Bag"!

  4. Precis som Weronica poppar jag runt i köket till Robyns lite melankoliska discorökare "Dancing on my own". 12 kronor väl investerade på iTunes!

7 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Vet du, detta var favoritsaker jag också har som favoriter.

Längtar efter en Ipad aka paddan. Kannor i mängder. Robyn är min favorit och jag lyssnar just nu sönder alla hennes nya singlar. Underbart!

anna k. sa...

Alexandra: Men vad kul!!

Klart du ska investera i en padda när de kommer! Problemet nu är att det inte finns ett svenskt tangentbord (man kan skriva åäö med lite tålamod) och att det är bökigt att skaffa nya appar. Den är otroligt rolig!

Jag är inne på dag två av Robyns nya singel :)

eastcoastmom sa...

Hm, det är Fars Dag här i USA om några veckor, och Maken har pratat om en iPad... Det är bara han i familjen som använder pc, det här kanske skulle omvända honom...

Gillar också Robyns nya!

Hälsningar från Connecticut,

Anonym sa...

Omöjligt att sluta lyssna - grymt beat i den låten :) Ville också säga att så kul att du är mer aktiv på bloggen. Jag fortsätter att gilla det jag ser här och hoppas att det kommer mera!

anna k. sa...

eastcoastmom: Klart du ska omvända honom, han är, precis som jag bli frälst!!

Roligt att få en hälsning från Connecticut!

Weronica: Jag poppar också vidare, låten är superb att lyssna på högt som 17 i bilen!

Vad roligt att du hejar på mig, bloggen drar mig alltid tillbaka, det går inte att lägga av :)

anna k. sa...

eastcoastmom: Ett förtydligande, din man LÄR bli frälst :D !

::fina:: sa...

Ååh en väska! Ha, om du är Macnörd så är jag väskoman - det säger i alla fall sambon att jag är. Väntar hem en från USA just nu. Vad spännande att du redan har en iPad! Verkar häftigt. Jo, angående öppna hyllor. Våra är väl egentligen "halvöppna" eftersom det är platsbyggda skåp (60-tal)där vi helt enkelt valt att inte ha luckorna på. Jag tycker absolut att damm-mängden är hanterbar. det är bara de saker man använder väldigt sällan som man får diska av innan man använder dem - annars tycker jag inte det hinner lägga sig.
~Josefine