23.8.10

Hemma hos Cath Kidston

I senaste upplagan av nättidningen Lonny bjuder min gamla favorit Cath Kidston in oss läsare till sitt hem. Jag blev lite förvånad över den stilrena inredningen, jag trodde jag skulle få se ett hem fullpackat med hysteriska mängder av rosor och kitsch. Men färggrant och snyggt är det! Och det är klart, lite stormönstrade rosor smyger sig in lite här och där!

I samma upplaga av Lonny finns bl.a. en artikel om Rachel Ashwell som nylanserat sitt märke Shabby Chic efter konkursen förra året. Läsvärt!
lantliv i stan - en inredningsblogg

3 kommentarer:

Pia sa...

Mmm, den understa bilden, kan det vara en hall? gillar jag skarpt!

Anonym sa...

Måste genast klicka mig till Lonny... nättidningdnyhet för min del :)

anna k. sa...

Pia: Jag gillar också den nedersta bilden, speciellt hur hon fått till arrangemanget med böcker och blommor.

Ljuvligt Hemma: Hoppas du kommer att gilla tidningen, man får mycket godis serverat. Och att den dessutom är gratis gör ju inte saken sämre :)