18.9.10

Rue - ny nättidning!

Det är verkligen kul att det stadigt kommer nya tidningar - på nätet! Massor av gratis inspiration är ju aldrig fel! Visst, det finns inget som slår att bläddra i en nypressad, glossig tidning, men vem vet, om tio år kanske det är så här vi kommer att läsa inredningstidningar och böcker, på webben i våra läsplattor och laptops!? Vad tror du?

Bilderna kommer från den nystartade nättidningen Rue - mycket nöje!

{Läs gärna tidigare inlägg om just tidningar här. Du får fler tips
på nättidningar och några ord om vad jag gillar för magasin!}

3 kommentarer:

Pia sa...

Jag tycker det är svårt att läsa längre texter på en skärm så jag håller mig nog så länge jag kan till en pappersvariant. Trots det är det roligt att bläddra igenom nättidningar, i små, små doser bara!

::fina:: sa...

Wow så mycket snyggt! Måste, måste ta mig tid att kolla in alla nät-tidningar!

anna k. sa...

Josefin: Se bara till att inte fastna där, mycket lätt hänt :)