13.12.10

Dagens favoriter


Så här under Lucias sista timmar vill jag och Sophia hälsa att vi är jätteglada över att flera av er har anslutit sig till vår Facebooksida! I morgon kväll drar vi en vinnare till julkulan och brevpressen - så klicka in dig på sidan och tryck på gillaknappen för att hänga med i tävlingen! Glöm inte att ange vad du helst vill att tomten ska komma med!


Jag älskar julmusik - i alla dess former (ja, jag vet att jag är en nörd :), och tipsar gärna om Malena Ernmans nya skiva 'Santa Lucia'. Musiken är sakral, vacker och alldeles, alldeles underbar! Inget för den som gillar "umpa bumpa" jullåtar dock, men kolla gärna in skivan om du vill ha klassisk musik i jul
  1. Mer inspiration till julmusik kan du hitta på Julsånger.se
  2. Hos Decor8 finns ett inlägg om House Doctors kommande kollektion! Spana in skåpen!
  3. Här är den snyggaste Lucian jag sett i år :)
  4. I det här huset vill jag bo + äta, äta, äta! (Fy mig!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset på julskivan, den var precis vad jag letat efter!

Lova

Anonym sa...

Hej!
Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.

Med vänliga hälsningar,
Lisette
lisette.andersson@goviral.com

Njut i din trädgård sa...

Samma här (en liten nörd).
Tack för tipset, den går just nu i bakgrunden på spotify.

Lysande ögonblick! sa...

Tack för alla tips! Går med i er facebook-sida bums!

:)

anna k. sa...

Lova: Vad glad jag blir - ibland lönar det sig att lyssna på P1! De hade ett reportage om skivan...

Njut i din trädgård: Härligt att höra att det finns fler julnördar därute! Mycket nöje nu med skönsången!

Alexandra: Skitkul att du hänger med oss!

Karin på Ellas Inspiration sa...

Tack för länkningen...

Ja, det är verkligen ett underbart ställe!

God Jul!

Mvh

Karin