24.1.11

Inspirerande hem - Hemma hos Jamie & Larry Oliver

Okej, det första jag tänker på, när jag ser bilderna från Jamie & Larry Olivers hem, är hur otroligt genomtänkt allt är. Det är nästan som om de inte lämnat hemmet utan en detaljerad skiss + färgkarta i väskan... För hur lyckas man att få ihop en sån balanserad och välmatchad mix? Det måste väl beror på extremt noga planering? Eller är det kanske helt enkelt ren och skär talang som ligger bakom? Oavsett, jag kan inte annat än ge tummen upp; färgerna, möblerna och de roliga detaljerna går ner hos mig, med hull och hår den här glåmiga januarimåndagen!




Här kan du läsa mer om paret Oliver + Här finns mer bilder att kika på

5 kommentarer:

Bea sa...

Fint!

Lysande ögonblick! sa...

Vilka underbara detaljer. Åh så härligt!

anna k. sa...

Bea och Alexandra: Kan inte annat än hålla med er :) !

Knaada sa...

Det är ju så tufft att jag nästan undrar om det är fejk... Bor dom verkligen i ett stilleben? Ett stort, vackert stilleben, jag är avundsjuk! Var bor barnen?

anna k. sa...

Knaada: Hahaha! Du, det undrade jag också! När det gäller ungarna så tror jag nog inte att de får plats i det hemmet :)