18.1.11

The old red hen





The old red hen har fyllt sin Etsybutik med enkla, stilrena vardagsföremål, allt vackert serverat med fantastiska produktbilder - bland de bästa jag sett på länge. Jag fastnade helt och hållet för fotot. Bilden med skedarna till exempel, den skulle jag med glädje hänga på köksväggen! Och korgar, ett annat favoritämne, besök gärna me and Alice för att se hennes personliga väggstilleben, med just korgar!

P.s. 1: Att Minna är en underbar person, det vet vi, men nu överträffar hon sig själv!
P.s. 2: Vad roligt att så många nya har hittat hit! Hej på er!
 

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Och va kul att du kikade in hos mig, det glädjer en nykomling som mig :) Östersund har fått sig några år av mig med! Hoppas du har en fin avslutning på denna dag!

anna k. sa...

Anna: Ah, så du har också bott i Ösd - roligt! Hoppas vi hörs snart igen!