2.2.11

En bit av Dusty Deco

Jag får tacka sophia, som via bloggen, påminde mig om Dusty Deco. Trots att jag lämnade butiken strax före jul, med ett extremt gott intryck, har jag alldeles glömt bort att blogga om den. Den lilla oansenliga butiken ligger i en källarlokal på Gärdet och när jag väl hittade dit blev jag glatt överraskad, varenda centimeter är proppad med roliga och udda objekt. Dessutom till humana priser.

MEN det bästa med hela butiken var ägaren Edin! Han hade ett soligt och glatt humör, intresserad och vänlig. Han levererade dessutom hem + bar upp kassadisken vi köpte, tre våningar och det utan att ta en enda krona för besväret. Med en sån service och spännande urval kommer jag att återvända till Dusty Deco - ofta och gärna!

Den här kassadisken (en sektion av en lång disk) pryder nu sin plats hemma i vardagsrummet! Eftersom jag inte tagit några bilder visar jag foton saxade från Dustys hemsida.

2 kommentarer:

Casa Loda sa...

Oj vad mycket fint det fanns här! Härliga inspirationsbilder också! Synd bara att man inte bor på Gärdet längre.
/Annika

anna k. sa...

Annika: Försök att få till ett besök nästa gång du kommer förbi stan!