3.2.11

Vackert med vintage

För ett par veckor sedan fick jag chansen att provbläddra i den då outgivna inredningsboken "Vackert med vintage". Om tycker om tanken på tidningen Lantliv utgiven i bokform så kommer du att uppskatta den här läsningen, för varenda sida fylld med vackert foto och inspirerande miljöer. Helt enkelt en snygg guidebok med tips och idéer på hur du kan inreda ditt hem lantligt! Själv känner jag att jag kan det här nu och i min bokhylla kommer den inte att hamna, men jag kommer nog att ge bort den som present - för innehållet är verkligen sommrigt och tilltalande - vackert förpackat med drömmen om det goda livet!





















Jag vill visa min uppskattning och säga tack till alla er som kommenterat + mejlat den senaste veckan, tiden har inte riktigt räckt till för bloggtid tyvärr. Ännu en gång, tack kära vänner!

Inga kommentarer: