7.3.11

Surdegar, sovrum och en vacker man!

Det blev en liten bloggpaus över helgen. Jag och maken tog äntligen tag i en av våra många surdegar, nämligen sovrummet. De senaste året har rummet mest påmint om en vit skokartong, eller i bästa fall, en cell i ett nunnekloster. Tyvärr gjorde det asketiska rummet inte oss speciellt glada. Ett sovrum ska väl ändå kännas ombonat och kramvänligt, inte "händerna på täcket" :)
Nu sitter det äntligen en fin sänggavel på plats + lite andra attiraljer och nu börjar det faktiskt likna något. Foton kommer, och jag lovar ett gäng tragiska "före" bilder!

MEN eftersom vi har en oskriven lag här på bloggen - alla inlägg måste innehålla en bild, så då passar jag på att fylla på vår något tunna kategori; Män, och skotske Gerald Butler passar, i mitt tycke, onekligen in här, eller vad säger du?

8 kommentarer:

Pia sa...

Ser fram emot bilder på ert "nya" sovrum! Och ja, snygg man det där ;)

LissenTo sa...

Snygg man och ser fram emot "tragiska" bilder och det nya snygga.

Ha en skön vecka. // Lissen

Leigha sa...

This is just what my Monday morning needed. :)

Leigha

Malin sa...

Mums - Gerard Butler är min typ av man! Lite sådär "rough" med sin skäggstubb.

Skatan sa...

Mmmmm...bra val ;)

Frida H sa...

Som fasiken! Han är den finaste av finast!!!

::fina:: sa...

Mmm en karl som han passar fint var som helst, när som helst! Jag gillar också det naturliga stuket på en man. Tack för detta ögongodis!
Kram, Josefine

Roger på berget sa...

Är det för att han är så lik Oskar?
Men Oskar har du varje natt i sovrummet. R.P.B.