9.3.06

Efter maten

Maken pustar ut på soffan efter att ha slavat vid spisen. Han bjöd på en pasta med kyckling. Som den "tacksamma fru" (jo det är jag! Min guldklimp är mitt hjärtas ljus!!) jag är låter jag honom pösa medan jag sitter som klistrad vid datorn och kollar in trädgårdsbloggar! I mitt huvud pågår en aktiv tankeverksamhet över vad vi ska hitta på med den inglasade balkongen - mitt/vårt första trädgårdsrum!!!

Snubblade över den här fantastiska "tvillingkrukan" från butiken Trädgårdsrum, jag vill bara ha den blå krukan! Är inte färgen en total sommardröm!!

Har du tips på bra shoppingsajter med "lantligt tema" hör gärna av dig till mig! Vill frossa mer!

/frun

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såg ditt inlägg hos mig om Ulriksdal Flower Show. Jag läste att Art Event som arrangerade gick omkull, så det var väl väntat att det skulle bli inställt. Synd.
Ett tips på en trevlig lantlig butik (hemsidan är sådär) Ambiance på Bryggargatan 6 i Stockholm.
Hur får man till länkarna? hursomhelst www.ambiance.se

Gillar din blogg!

Skriver FlitigaMyran
http://flitigamyran.blogg.se
(orkar inte signa upp på Blogger det är ju hur krångligt som helst!

anna k. sa...

Hej Myran!

Jo, Blogger är lite tjurigt, men eftersom jag är ny i Bloggvärlden provar jag mig fram här så länge!!

Ambiance? Tackar för tipset! Ska försöka släpa i väg maken till helgen!

Jo, det är trist med Flowershowen faktiskt. Men jag tror nog att de får igång evenemanget nästa år för det är tydligen ett rätt hårt tryck på dem att få ihop något!

Du undrar över länkarna - mejla gärna mig med ditt problem/fråga så ska jag försöka hjälpa mig!!

Du når mig på lantligt@yahoo.se

Må så gott så länge!

/Anna

anna k. sa...

Aha, nu trillade poletten ner gällande länkarna... Ingen aning faktiskt - i kommentarer då förståss... Kanske så här?:

http://www.ambiance.se