15.3.06

Äntligen!!

Många av mina vänner är totalgalna i att shoppa på nätet! Jag har mer eller mindre höjt på ögonbrynet och inte orkat engagera mig. Klart att man suckat förtjust när väninnans tvååring är svidad i cool kiss t-shirt och "custom made" nike barnskor. Men som sagt, jag har inte varit speciellt engagerad...

I mitt och makens renoveringsprojekt kom vi båda unisont fram till att våra mörkbruna möbler (ärvt och loppisfynd, uppblandat med ikea) inte passade alls. Men eftersom vi båda är stenhårt uppfostrad i religionen, "man spar det man har" så kan vi ju inte slänga allt bara för att vi har flyttat. Den härliga bokhyllan, som makens farmor specialbeställde, och den gustavianska byrån fick bli basen i sovrummet. Med vår ljuvliga Ikea säng som tron!

Jag gav mig på jakt efter det perfekta sängbordet, gärna i mörkt trä, och mer än gärna lite nött och stött. När jag hittade bordet hos de rara flickorna från Jeanne d´Arc Living, slog jag till på en gång!! Så nu är det officiellt; jag är besatt av nätshopping!!

Självklart blev det lite strul med leveransen, mina varor hamnade i Norge! Men det gjorde inget, jag var beredd att vänta. Dessutom har tjejerna som driver butiken visat sig vara änglar!! Jag ger dem ett superbetyg för trevligt bemötande! Att de dessutom slängde med en vadderad galge och en ljuvlig lanvendelpåse som "plåster på såren" gör dem till mina hjältinnor!

Kram på er, alla tre!!

Nu är det bara den rätta sänglampan som ska hittas! Har du förslag så hör gärna av dig!!

/fru Anna

Inga kommentarer: