13.4.06

Glad påsk från Milly, Tilly & Anna!

Jag & Myran, Anneli, postade om scrapping. Ett fenomen som inte var så vidare bekant hos någon av oss. Jag kastade ur mig en liten utmaning; "Vi kanske skulle göra påskkort"? Varesig jag eller Anneli är väl inga jättemästare på klippa och klistra, så vi valde att köra påskkorten "digitalt".

Jag tyckte det var jättekul, men precis som Anneli sa; "Man får prestationsångest"!! Men det får vi bjuda på, uppgiften var jättekul och det är det viktiga! Nu ska jag lägga upp min påskhälsning till er alla och sen gå och kika på Myrans! Gör det ni också! Länken kommer här!

Glad Påsk till er alla och en jättekram till dig, Anneli!!!

/Anna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har stått i köket och lagat lax, som strax skall intagas till en flaska champagne:)
Nu spang jag ifrån för att se hur du lyckats - och jag måste ju säja: Med bravur!! Det här har varit mycket roligt, vi kör en retur till jul- definitivt! Om inte redan till midsommar, eller kanske kräftskivan...
Stora famnen till dig!
Anneli

anna k. sa...

Champange?! Jo, jag tackar jag, här blev det öl och kyckling! Ha en mysig kväll och absolut, vi ska definitivt köra en "rematch". Det här var askul!!

En stor Påskkram till dig å!!

Anonym sa...

Ok flickor, hockeykväll (!!) o jag kunde inte hålla mig från att anta utmaningen. ;-)

Glad påsk kramar till er båda.

homespun living sa...

You have a lovely site. I don't understand the language, but am enjoying the beautiful pictures. Thank you for visiting my blog.
Debbie (Homespun Living)

anna k. sa...

Thank you Deb!! See you soon again!

Anonym sa...

Jag scrappar och har faktiskt lagt upp ett par påskkort för några dagar sedan. :)

anna k. sa...

Hej Linda!

Gud så spännande - måste genast gå in och titta!