8.5.06

Jag vill ha!

"The heat is killing me"!

Bilden: Piggelin i vodka ur boken "Vit Sprit".

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det ser gott ut. Men det får bli alkoholfritt för min del...
Kanske ska springa iväg till tjorren och köpa en glass??!!

anna k. sa...

Köp en till mig med!! Värmen får mig att se ut som jag konstant rodnar...

Det är inte kul ska jag säga.

Hanna sa...

ahh, ser väldigt inbjudande ut!! =D

Snäckan sa...

Vilken härlig sommarbild. Såå läcker. Nu rinner saliven ur mngipan på mig ;-)

anna k. sa...

Har aldrig provat den här drinken men den ser ju hur läskande och god ut som helst!!

Eftersom jag kommer från ett vin- och ölpimlande släkte är jag helt borta på drinkar. Jag räknar inte in busgrogg som drink ;)

Har ni nåt förslag på vad jag och maken kan sippa på när balkongen är klar?!

Anonym sa...

Jösses, det där ser livsfarligt gott ut. Men är det verkligen ren vodka? Tror man fick blanda med lite sprite eller nåt för att dra ner på alkoholhalten. Åtminstone för mig som inte är van ;-)

anna k. sa...

Mammakatt: Jag tror nog det är nåt annat gott i också. Ren vodka och piggelin skulle nog bli lite väl, det skulle knappt bli en busgrogg ;)!