25.5.06

Så att jag kan vara jag, och du kan vara du...

...skriver Yvonne Ryding på sin sida. Förutom att vara otroligt vacker, saluför hon en hudvårdsserie i eget namn.

"...När jag utvecklade min egen hudvårdsserie funderade jag mycket på vad huden behöver. Jag kom snabbt fram till att jag själv bara vill tillföra min egen hud naturliga ingredienser. ...På marknaden finns det idag många krämer med alkohol och mineraloljor som t ex vaselin och paraffin. Allt sådant är förbjudet i mina produkter. De innehåller istället vegetabiliska oljor och naturliga växtextrakter som är rika på antioxidanter och har hudens eget pH värde 5,5."

Jag lider av en konstig hud som skriker efter fukt och är känslig mot alhohol och elände. Yvonne låter vettig i sitt tankesätt, men - har någon av er testat någon av hennes produkter? Kan det var något för frun med ökenhud?!

/Anna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jag testade hennes ansiktsrengöring, men den var för mjölkig för min smak och den förbättrade inte min finniga hy. Kommer inte riktigt ihåg vad mer jag har testat men det var då ingen succé kommer jag ihåg. Kanske ska säga att min hy är åt det fetare hållet.

Anonym sa...

Jag har testat en ansiktskräm som var toppen!

Anonym sa...

jag har en jobbarkompis som har rosacea i ansiktet och har behandlats med bl a sulfatabletter,
starka salvor men inget har hjälpt förrän hon började med YR dagcreme,
dessvärre var det ur det gamla sortimentet som har utgått men den nya är säkert lika bra(har inte pratat med henne på några månader).
själv köpte jag den men jag tyckte inte den var något speciellt, jag har inte problemhy heller, jag köpte inte den någon mer gång, tyckte den var dyr.

Anonym sa...

Kattägare som jag är... den arga katten med kulspruta var ju så söt :)

anna k. sa...

Hej, hej!

Jag tror att jag är övertygad, ska prova en kräm nästa gång jag ger mig ut och ska bränna lite pengar! Att hitta rätt i krämdjungeln är, för mig, ett evighetsprojekt som aldrig verkar ta slut...

Om arga katten:
En kollega, som slutat, tyckte att den vore passande för mig att ha på jobbet! Så fort jag tappar geisten och vill göra nåt riktigt fult med någon kollar jag in kissen!

Han tar alla mina aggressioner och blåser bort dem - all världens väg!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Har du provat Propyless på Apoteket? Fast den innehåller vaselin dårå. *också torris*

Anonym sa...

Alkohol e inta e alls bra för huden vare sig man e känslig, torr eller fet... har inte testat hennes sortiment men det ska säkert vara bra grejer! Är man osäker på cremerna är det alltid bra att verkligen kolla vad de innehåller, mineralfetter (typ paraffinum liquidum) är ju inte bra och andra konstiga ingredienser kan man kolla upp på shenet.se där står det jättemycket om sån´t! m.d formulations serie critcal care är jättebra för känslig hud annars... lycka till:)