20.5.06

Vita Hem i Sickla

Vita Hem är en butik jag med glädje går och stosar i när jag är i Sicklas köpkvarter! Här hittar man zinkprodukter, härliga möbler, keramik, textil och mycket annat smått och gott. Om du gillar den Amerikanska "Country Living" stilen kommer du garanterat gilla en stund hos Vita Hem!

Drömhem & Trädgård utsåg dem dessutom till månadens inredningsbutik!

/Anna

Här är en vägbeskrivning till Vita Hem och här länken till deras hemsida! Dessutom finns det massor av intressanta butiker i Sickla så kolla även in köpkvarteres hemsida här.

8 kommentarer:

Hulda sa...

HMMM, det ser ut til å være en flott interiørbutikk!!

Anonym sa...

Mmmm, jag är inte lika betagen i den där butiken. Jag tycker den har tappat lite. Det känns nästan lite öde i den stora vita lokalen. (sedan tycker jag oss emellan att personalen är lite för upptagen med att beundra sig själv)
Men ett och annat fint har de ju naturligtvis :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, ska på parmiddag :-)
Ha en trevlig lördagskväll!!

anna k. sa...

Ha en trevlig kväll Anneli!!

Är också på väg in i duschen - ska hem till väninnan på seriös svullomatch* framför tv:n - det är ju schlager!!

*Chips, dip, ostkrokar, läsk, smågodis och glass!

Anonym sa...

Åh vad fiiint! Måste försöka åka dit någon gång!

Anonym sa...

Det ser fint ut! Måste ta mig till Sickla för att kolla alla butikerna där - har fortfarande aldrig varit där. Har du fler tips på butiker där ute man inte ska missa?

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh.. en garden apron!

I Sickla finns ju balkongbutiken också. Verkar som trevliga köpkvarter.

anna k. sa...

Krealiv: Vad kul att du gillar bloggen! Jag håller med, man får så mycket inspiration när man kikar runt hos alla spännande, kreativa människor som finns därute!!

Om Sickla: Sickla är helt klart värt ett besök! Balkongbutiken är mysig, det finns en stor Granitbutik m.m.

Kolla in Annelis inlägg om Indori, som är en jättehäftig butik med mycket snygga möbler från asien:

http://flitigamyran.blogg.se/020506192741_indori.html

Bara Indoris lokal är värt ett besök!!

Kolla även in Zandvoort som ligger nära Sickla! http://www.zandvoort.se/

anna k. sa...

Det var väl typiskt att länkarna inte fungerar!! Kopiera länkarna och klistra in dem i webbläsarfönstret! På Annelis länk ska det vara html på slutet!


Vet någon kunnig människa därute hur man använder länktaggarna på kommentarer på RÄTT sätt?!

Hjälp emottages mycket tacksamt!!