1.6.06

Hur det ser ut när man...

...slår upp ögonen har vi fått några exempel på de senaste dagarna! Nu är det Annas tur att visa vad hon fäster ögonen på när det är dags att kliva upp!

Helt klart bor det en (eller kanske fler?) duktiga konstnärer i hushållet! Att få mötas av såna här underbara, färgglada bilder måste väl få vem som helst på bra morgonhumör!?

Är det ett äppelträd vi skymtar genom gardinerna?!
Hmmm, ser ut att vara ett villaområde?!

Varde ljus! Rustika ljusstakar och tak i pärlspont!
Lycko dig som få titta upp i pärlspontstak!
Men så är det ju "Lycko Anna" som bor här!

Andra som deltagit i vårt lilla projekt till dags datum är: Hulda, Anneli, Cia, Moi, Maloppa, Nilla, Annika och nu Anna. Jag hoppas jag inte glömt någon! Om så, hör av dig så lägger vi in dig här med!

P. s Har du kännt dig ful, trött och osexig på sistonde?
Jag fick en trolig förklaringen till min extrema trötthet
här.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Pollen gör dig ful!! HAHAHA!
Men det är fanimej sant!!
Lycko-Annas bilder var ju jättefina!!
Hörru, jag tror eventuellt länken till mig blivit krokig..det ser lite mysko ut. Eller så är det blogg som strular, again... (du har mail)

anna k. sa...

Hello Ladies!
Maloppa, nu har jag lagt till dig! Underbar vy! Vilka fina trådarbeten du gör - hojta gärna till om du visar mer! Skulle inte säga nej till en "så här gör du" (med någon enkel grej) lagom till jul!

Anneli:
Du, blogg krånglar rejält emellanåt (och ja, det är hur blogg vill visa ditt inlägg)! Har du varit med om att man scrollar några centimeter så fastnar den sen? Om man minimerar fönstret lite "poppar" resten av sidan fram sen...

Kanske måste mejla den okulta hörnan i P3:s Morgonpasset! Det är nåt lurt!

Anonym sa...

jaha, det var ju bra att få veta varför man kännt sig så ful på sistone, jag trodde det var allt kaffebröd som börjar lägga sig som bomull runt höfterna.....

anna k. sa...

Cia:

:)

(visst är det skönt att få en förklaring till tröttheten!!!)

Anonym sa...

Jag har gjort en variant på min blogg. Ni får titta in där!
Ha det bra.

Anonym sa...

Kul idé med att visa vad man först ser när man vaknar. Jag har också lagt in en bild på min blogg.
Fin blogg du har förresten. Gillar den verkligen...helt i min smak.

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»