2.6.06

Äntligen fredag!!

Är på strålande humör (fast lite trött) för dag är det fredag!! I eftermiddag ska jag för första gången vara barnvakt några timmar till väninnans lille gryn. Det blir med andra ord en liten bloggpaus tills i morgon! Önska mig lycka till och jag hoppas, att Pinguvideon finns framme och det finns gott om "mutor" i skafferiet!

Vad ska ni göra kära vänner?!

/Anna

Den söta nallen ser precis ut som min Ballou! Fattigmanssilver, en annan favorit! Allt från den trevliga butiken Jeanne d´Arc Living

5 kommentarer:

Hulda sa...

Her skal vi ordne i hagen i helga, lage et steinbed, en sti, spa opp bed og plante. Blir ei innholdsrik helg, hvis været holder seg bra.:o) god helg til deg!

Anonym sa...

Jag ska faktiskt till Stockholm! Har en hel lista på affärer jag vill besöka, bla Lantliv och skafferi!! Ska försöka ta mig ut till Djurgården och Walemarsudde och Rosendalsträdgårdar....

anna k. sa...

Lina:
Vad kul - så det är den här helgen det "smäller"!

Missa inte Åhléns city och Lagerhaus på Drottninggatan och Stockhome på Kungsgatan. Här kan du hitta många pigga och goa prylar för relativt billig penning!
Och försök gärna att ta dig ut till Rosendal - men var tidig eftersom det blir kalasfullt!

Jag ska hålla tummarna för att du får fint väder!!

Hulda:
Åh, så skönt det låter med pyssel i trädgården! Ser fram emot att få se bilder!!

Anonym sa...

Jag är helt säker på att skafferiet kommer att vara välfyllt!! Vad mysigt att sitta barnvakt!
Jag ska träffa en rar väninna imorrn, dricka lite vin och pladdra om allt mellan himmel och jord, hoppas jag:)
För övrigt blir det nog hem- & trädgårdsarbete. -Vilken söt nalle!!

Anonym sa...

Koselige bilder! Håper på fint vær så en kan gjøre litt i hagen, God helg!