1.8.06

Den här brickan...

...från Mbargo.dk skulle jag vilja dänga i com hems telefonväxel! Att tillbringa en hel dag med att försöka komma fram till kundtjänst kan ta fram djävulen i mig. Tyvärr är jag fortfarande utan uppkoppling.

Fast nä, jag ångrar mig gällande brickan - det får bli hett kaffe istället :(

/Anna

P.s Kära Anna, jag tappade sugen alldeles, kika gärna in hos Anneli som besökte Köpehamn tidigare i år! Här hittar du massor av mysiga butiker!

Uppdatering: Jag vet att jag är en gnällspik men... Efter att äntligen (1,5 dagar) fått kontakt med supporten var de så vänliga att ringa upp maken som är hemma för att försöka lösa problemet. De gick igenom allt och hon kunde inte komma på vad som ställer till problemet. Summan av kardemumman är att de vill att jag ska betala 600:- spänn för att ta dit en reparatör!!!! Helt otroligt. Hur kan det vara mitt fel? Jag har inte ändrat någon inställning, inte gjort ett dyft, varför ska jag betala då?! Är det någon fler som råkat ut för detta??? Nu är det rackan i mig krig på gång, det vill jag lova.

11 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Fin bricka!
Sommar och utefika, det är skönt.

anna k. sa...

Hennele:
Jo, jag är ju som löjligt förtjust i brickor :) ! Finns det nåt mysigare än en fullproppad bricka med gotter, redo att avnjutas i solskenet!

vero sa...

Aha...skriver du också om brickor idag? Tänkte däremot inte dänga den brickan någonstans utan använda dem till kaffekoppar och dyligt mys. ;)

Har däremot själv råkat i lä med diverse telefontok-företag. Man häpnar faktiskt över hur de kan behandla sina kunder. Usch! Kram till dig!!

anna k. sa...

Vero: Ja har du sett! Nä, utbudet på nya brickor är ju inte att leka med direkt, man får nog göra loppisfynd om man ska hitta något riktigt fint!

Tack för uppmuntran gällande com jädra hem! Jag är helt svart i magen av ilska!

A sa...

Anna darling! Massor av kramar till dig! Förstår att du är förbannad på comhem, vilken jädra stil. Vad hände med devisen kunden har alltid rätt? :( Tack för tipset hos Anneli, har kollat upp adresserna och ska styra kosan ditåt i helgen, om vi inte åker vilse.

anna k. sa...

Anna: Nää, inte åker ni vilse! Jag och maken, som aldrig kört i Köpenhamn hade faktiskt jättelätt att lokalisera oss!

Jag håller tummarna att ni tar er iväg!

Anonym sa...

Fy fabian! Teleföretagen suger verkligen! Man står sig helt slätt som kund, det finns ingen ansvarig, kundtjänsten är utsoursad och man blir bara kopplad runt runt. Men det är klart som korvspad att du inte ska betala för nån reperatör!!

vero sa...

Häpp, häpp!! Svart i magen ska man helst bli av kaffe...

försök att inte ta det personligt. Dom jävlas ju med alla så...eventuell operatör ska vara gratis annars får det ju vara. I alla fall här hemma. Det bör ju lösa sig ändå om dom vill ha kvar sina kunder. F.d arg Comhemkund som jag e hoppas jag att det löser sig.

*kramis*

Anonym sa...

Vad kul att du är tillbaka på bloggen igen! Hoppas du haft en riktigt skön semester!

Mindre kul att höra om din kundtjänstbesvär... Finns inte mycket som slår den irritationen. Verkar som om alla varit i liknande situation. Lycka till med det! Håller tummarna!

Anonym sa...

Bra att du ångrade dig med brickan. Dumt att förstöra en så fin bricka på idioter! :) Hoppas det löser sig med uppkopplingen. Inte är det ditt fel!

JULIEK sa...

Hoppas det ordner seg for deg. Brickan var jættesøt, liknar på en gammal en vi hadde førut.