2.8.06

Kärlek!



Det här är min älskade systerson J. I mina ögon, det vackraste av alla barn! Trots vattkoppor och "otäck kylbalsam" över hela kroppen är han så go att jag bara vill äta upp honom. Hans favoritord just nu är Nej!!!

Jag önskar att alla barn hade möjligheten att växa upp som han gör; i ett stort hus vid skogen, omgivet av ändlösa hagar där mammas hästar betar. Hur underbart kan det inte vara att få växa upp i en lantlig miljö och ha kompisar som katten Pepsi och två hundvalpar?!

Kram på dig gullegrisen, från moster Anna!

Emma: Jag var förbi ditt hus när vi var på jakt efter en hundvalp på vift! Vilket fint ställe du har! Men inte ska du kasta järnsängen???

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken raring...stackars liten ha vattkoppor mitt i sommarn...
Du har helt rätt om ögonen, den där grabben kommer att krossa många flickehjärtan!!

anna k. sa...

Du, jag misstänker nog det jag med. Om man som tvååring redan har flickor efter sig på dagis så...

Klart jag är partisk - men det är världens sötaste gryn!

Anonym sa...

åh, stackarn - vattkoppor nu när det är så varmt, vilken liten kämpe!
Förstår att moster med flera faller som en fura för detta charmtroll!

anna k. sa...

Sara:
Tack och lov så verkar han vara på bättringsvägen nu! Jooo, jag faller verkligen för den här lille gosegrisen!

vero sa...

Vilka blåa ögon! :)

Tussilago sa...

Han var vel søt!!!
Øynene var utrolig blå og klare!!!

Første gang jeg titter i din blogg!
Den er flott!!!

anna k. sa...

Tussilago: Men tack ska du ha!! Och ja... jag är en mycket stolt moster!