9.11.06

Blommig torsdag

Jag önskar att jag kunde säga som Anneli; "Den här har jag gjort själv" men tyvärr... Dagens blomstertema får illustreras med ett dekorationsklot av keramik som slank ner bland alla små shoppingfynd från i sommras! Hmm, jag undrar hur vår myra gjorde den där brickan...?

Tack kära ni för alla fina kommentarer - jag är för urschlig på att svara - men bot och bättring utlovas när Cosas skeppet lämnar hamnen! Oj, oj, snart är det fredag vad ska man hitta på då? Nåt organiskt?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Blått och vitt är så fräscht tillsammans!

anna k. sa...

Anna: Men visst är det! Klassiskt!

Anonym sa...

Den var fin. Jag tycker jo ekstra om vite och blå saker. Ja hva hittar man på imorgon. Idag har jag absolutt ingen ide. Blir virkelig roligt at se allas blogger imorgon.

Anonym sa...

Kjempe fin!! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Så fint det var!

Anonym sa...

Jättefint. Jag har ett par liknande kinesiska urnor. Vitt och blått är så fint ihop.

Mia sa...

Det er alltid fint med blått og hvitt - kan ikke få nok av det...

Anonym sa...

Blommigt kan vara vackert. Jag efterlyser en renässans för jugendstilens eller prerafaeliternas stiliserade blomrankor!