17.9.07

Kampen fortsätter...

Hela förra veckan var en fruktansvärd kamp för att komma upp ur sängen. Tack och lov så vände det lite i helgen och jag fick massor av saker gjorda. Tänk att en stunds pyssel med krukväxterna kan få en att må så gott!? Med andra ord, nu går det åt rätt håll även om jag fortfarande är sjukt trött. Hösttröttheten är tydligen något som många drabbas av - och det känns trösterikt att veta att man inte är ensam om att ha den här "trögheten" i kroppen.

En stor kram och ett tack till var och en av er som kommenterat här på sista tiden!! Jag läser minsann alla inlägg även om ni inte sett röken av mig på ett tag :)

Bilden: Tja, vart har jag hittat den här????!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina ljuslyktor. Synd att du inte vet var du hittat dem. Säg till om du kommer på!

anna k. sa...

Maria: Det ska jag absolut göra!

Signes Vind sa...

Hoppas du mår bättre. Lyktorna är så läckra - kul med Cosas reportaget också!

Engsroom sa...

Det är bara att kämpa på mycket tända ljus och en god pläd brukar hjälpa för mig.
Kram Ella

My White Cottage sa...

Här kämpas det också kan jag säga! Men det är inte lätt... Hoppas du får en skön vecka!
Kramar från Jenny

anna k. sa...

Signe: Tack Signe, det går åt rätt håll :) Kul att du gillade Cosasinlägget!!

Engsroom: Mmmm ja, ljus, en gosig filt är medicin som funkar toppen på mig!

Vårt nya hem: Nä usch. Tappa inte hoppet bara, det vänder så småningom!! Hoppas du får en fin vecka med Jenny!

Anonym sa...

usch och fy för hösttröttheten... Men som du säger så gör det massor att bara pilla med blommorna i hemmet! Helst med en bra och harmonisk skiva i cd-spelaren.
Ha det super!

Anonym sa...

Mysigt med ljuslyktor i höstmörkret. Ha det gott:)

mintid sa...

VAd fina lyktorna var!
Vet du var du köpt dom? :)