26.3.11

Boxes..


Oj oj vad det är svårt att få tiden att räcka till. Ännu svårare att få den att räcka till att slå sig ner på lilla baken och skapa inlägg om saker och ting här! Jag jobbar på och har ett spännande projekt nästa vecka som jag kanske kan visa lite bilder på när det är färdigt... Fint att se era hälsningar till min kära bloggkollega. Jag har tur som får se henne lite då och då, och jag är ganska säker på att hon är tillbaka snart igen. Under tiden hon vilar upp sig kör jag på här och väntar in våren tillsammans med er. Solen är med redan när väckarklockan ringer och det gör i alla fall mig på lite bättre humör, även om solen då lyser på stöket och dammet här hemma. Jag får sådan lust att inföskaffa fina lådor som dessa och sortera ner allt i. Lite mindre stök och lite mer fina lådor att titta på! Lådorna kommer [härifrån] och bilderna lånade från den här härliga [sidan].. Nu väntar äggsmörgås och senare en tur ut till Gustavsberg. Trevlig lördag på er!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Älskar själv boxar och lådor i olika färger och storlekar. Brukar klä dem själv i fina papper. Vilken speciell grön färg det var på nedersta bildn. Vårkänslor:)