22.3.11

Från mig till er

I bland stöter vi alla på vägbulor här i livet. Just nu har min tillvaro gått rakt in i en betongvägg. Livet får en helt annan dimension och det lilla i livet blir livsviktigt; sova, äta, vila och att samtala. Man gör vad som krävs för att plocka upp pusselbitarna igen. För pusslet, det ska bara gå ihop igen... Förhoppningsvis kommer det här att gå så fort som möjligt, men det får ta den tid det tar.

För mig innebär det bland annat att jag måste lägga bloggen åt sidan ett tag. Jag kommer att posta inlägg då och då men tack och lov finns sophia här och hon kommer att hålla bloggen i gång så mycket hon bara hinner. Jag hoppas att ni fortsätter och kikar in här och ger henne en massa positiv energi så hon orkar att hålla igång på egen hand! Men givetvis kan jag inte hålla mig borta från en dator speciellt länge utan kommer att posta länkar + annat på vår Facebooksida - så häng gärna med där om du inte redan gör det! Så sammanfattningsvis;

9 kommentarer:

Pia sa...

Oj, det var jättetråkigt att höra! Jag, och säkert fler mig mig hoppas att du kommer tillbaka snart!

Charlotte sa...

Jag kämpar också vidare. Vet lite om hur det känns att kämpa sej tillbaks. Ha det så gott du bara kan! Ta hand om dej!

Anonym sa...

Nämen - så sorgligt att höra. Hoppas att bitarna stämmer igen. Tänker på dig. Kram

::fina:: sa...

Vad ledsen jag blir att höra detta, rara du. Jag önskar dig lugn och ro och att pusslet så småningom går att lägga igen, men låt det ta den tid det behöver. Massor med kramar till dig!
~Josefine

Vardagstugg sa...

Hoppas pusselbitarna faller på plats snart och att du får må bra!

Sköt om dig!

Annelie

Nina sa...

Oj, høres tøft ut! Ta den tiden du trenger, vi venter her på andre siden så lenge.

Takk for en fantastisk blogg, forresten - så utrolig inspirerende, energisk og vakker!!

Hem och Lycka sa...

Vad tråkigt, stor kram!

Knaada sa...

En styrkekram från mig!

Jag hoppas allt ordnar sig!

Minna Mercke Schmidt sa...

Kraftkram min vän <3