4.8.06

Glasklart!

Fin idé för blommorna från Isabella Smith!

8 kommentarer:

JULIEK sa...

Så vackert. Tycker om den der enkle stilen med glas och markblommor.

anna k. sa...

Julie: Visst är det! Som min vännina floristen säger; håll det enkelt med blommor så lyckas man jämt!

Anonym sa...

Vilken vacker bild! Trevlig idé!

Anonym sa...

Så där tänkte jag mig faktiskt bordsdekorationerna på mitt bröllop. Med ljus till också.

anna k. sa...

M.B: He, he blev hur inspirerad som helst och har släpat hem blommor :)!


Anna: Det skulle vara jättevackert! Vi hade enkla bordsdekorationer av trädgårdsblommor i små glasvaser från Ikea (billigt som attans).

Hittar man så här fina, udda burkar och behållare skulle det vara ännu vackrare och betydligt charmigare än att köra ikeastuket!!

Anonym sa...

Jag tänkte ta olika glasburkar och flaskor och spraya hjärtmönster med frost spray på dom. Sen placera i grupp på borden. Hoppas att det blir bra!

Anonym sa...

Jag tror vi har konstaterat det flera gånger tidigare, ju enklare desto vackrare:)

anna k. sa...

Anna: Det låter som en jättefin idé!! Jag ska hålla tummarna för dig att tiden räcker till - det är väl snart va?

N.B: N.B & Maloppa, ta en bild så får jag se! Har lagt ut min :)

Anneli: Visst har vi det!