8.8.06

Sommar i sängen!

Bland alla underbara märken, har Cath Kidstone blivit en riktig favorit. Caths design är en friskt fläkt med alla sina prickar, coola cowboysare och romantiska blomstermotiv. Trots min avoghet mot "hysteriska" blommor, känner jag mig glad och uppfriskad när jag ser Caths design! De här sängkläderna skulle kännas som en lisa för själen att få krypa ner i!

Nu har den trevliga nätbutiken Nordhjem fått hem en massa smått och gott från Cath Kidstone - titta och bli inspirerad! Vem vet, kanske farmors sängkläder får komma upp ur gömmorna?!

/Anna

Bild: Nordhejm.dk

11 kommentarer:

vero sa...

Det där såg ju riktigt sommarsvalt och fräscht ut. Kan tänka mig hur gott det luktar... nytvättat, Mmmm!!

Tittade in lite på siten och jag får verkligen lust att införskaffa nya sängkläder nu. För att inte tala om en helt ny fluffig morgonrock med prickar på! :)

Anonym sa...

Det ser jättehärligt ut!! Kanske ännu mer efter denna natt..för varmt,hundvakt till en hund som gnäller och dessutom har jag varit livrädd att hon ska gå ner till kattungarna. Puh!! Tror jag glider in på Nordhjem o ser efter mer härliga bilder;)

JULIEK sa...

Veldigt romantiskt och sommerlig, man blir på godt humør ja!

Hulda sa...

Nydelig sengetøy!

Anonym sa...

Jag gillar verkligen de härliga sommartygerna! Romantiskt och lantligt!

A sa...

Tyckte också det såg mysigt ut! En ny morgonrock står f.ö. på inköpslistan till hösten, så why not en prickig. :)

Anonym sa...

Jag älskar att sova i gamla tjocka kallmanglade bommulslakan. Då blir de blanka och styva. DET är lyx! Någon mangel har jag inte men mina ärvda gamla dyrgripar brukar jag stryka och vika fint innan de läggs i linneskåpet:)

Hannele på Hisingen sa...

Så sött och romantiskt! Jag vill lägga mej direkt...

Mollys Hus sa...

Jättemysigt! Gillar verkligen dessa lakan! Ser en bild framför mej hur jag ligger i en säng bäddat med dessa lakan och dubbel glasdörrarna står öppna ut mot sjön och måsarna skriker, vinden blåser lite lagom sommarsvalt.........men nu har jag ju inget hus med sjötomt, men ändå ;)

Nina sa...

Hm hade inte IKea snarlika påslakan för ett tag sedan?

anna k. sa...

Loppan: Jo, du har helt rätt, Ikea hade/har nästan lika som de här! Har varit och fingrat men inte köpt för jag har taskiga upplevelser av Ikeas sängkläder.

I min säng blir de noppiga! Det är ICKE skönt att ligga på vill jag lova!

För övrigt vill jag tillägga att fluffiga morgonrockar med prickar på är oslagbart!