4.9.06

Formex - del fyra

Det bidde lite skakigt, men å andra livar såna här disktrasor upp vilket kök som helst!
Kära maken; såna här underbara lakan vill jag kramas i till jul!
Jag tar båda kuddarna tack! Å börsen med, på bilden nedan!!
På mässan bjöd Malin Westberg på bland annat härliga ränder och blommor som känns rustika, glada och tidlösa! Så här säger Malin om sin design: ”Det ska vara användbara och bra saker som förgyller vardagen. Som ger dig välbefinnande och livskvalitet varje dag, året om.”

Jojo, nog skulle det vara skön livskvalitet att få krypa ner i de där härliga sängkläderna - eller vad säger ni?!

/Anna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har så fina grejer så det är inte klokt!!! älskar nog allt där!;)

Kattfot sa...

Nej men ännu mer fina saker. Rött/vitt är så himla fräscht. Skulle absolut tänka mig att sova gott under dom lakanen - efter ett glas mjölk och en bit mjukpepparkaka...om man bortser från de smulor som kan uppstå i sängen då. Oj vilken julstämning jag hamnade i...

vero sa...

Rött/vitt är ju en alldeles perfekt julfärg...om än något uttjatad och "välanvänd" som just julfärg. Däremot är färgen perfekt att älska i. *host*....kan bara säga som jag alltid brukar göra när jag surfar runt här: "Vill ha!!"

Anonym sa...

Åh, äntligen får man se lite fler bilder från Formex-mässan. Man skulle ju bott lite närmare Stockholm!! Jag har länkat till dig på min blogg. Hoppas att det är okej!

Anna sa...

Med den börsen skulle jag shoppa mer. Är det bra eller dåligt? ;-)

Anonym sa...

De där disktrasorna är jag på jakt efter! Skicka dem till mig, tack.

:-)