4.9.06

Kärlek, söt som socker!

Ni som hängt med ett tag kanske kommer ihåg min lilla bröllopsföljetong som jag hade i maj?! Behöver jag säga att jag är ett tvättäkta bröllopsfreak? Nä, och just därför blir jag så glad när "I nöd och lust" tittade in hos mig - för vad hittar en nyfiken i en strut som jag? En blogg om just bröllop!! För en sockersöt dos av tvättäkta romantik (och gudarna vet att det kan behövas så här på höstkanten) uppmanar jag er att drömma er bort en stund eller två hos "I nöd och lust"!

Bilden: Cupcaken hittar du här

9 kommentarer:

JULIEK sa...

Å ja. Har tittat på den bloggen et tag nu. Den er jætte mysig med massor av herlige tips. Jag gifte meg ifjor, men tycker endå om at titta : )

anna k. sa...

Julie: Samma här!! Man får nog bröllopsfeber om man stått brud en gång!

Anonym sa...

Din romantiska lolla:)
Länken var helt fantastisk:)

Anonym sa...

Haha.. vad gulligt av dig!
Nu fick jag börja tisdagen här på kontoret med en kopp kaffe och ett leende.

Anonym sa...

Jag går och hoppas på ett frieri.... När är det skottår?

Hulda sa...

Husker det du hadde om bryllup i mai, ja. Var så fint! Jeg giftet meg i fjor sommer, men man liker jo å se på sånt om man er gift eller går i giftertanker. :) fint bilde!

Anonym sa...

Hmmmm, det er rett før jeg må sette inn en kontaktannonse :-) Isbiter med roser var jo nydelige også, en ide til en vilkensomhelst fest?! Rabarbra blad har jeg, men mangler resten...tjhii...

Anonym sa...

Hei, koselig blogg du hadde da:)
Jeg giftet meg 12 august. Hadde en helt fantastisk dag, og ble en riktig bridezilla i forberedelsene, hihi. Du kan jo titte på bildene i bloggen min hvis du har lyst!
Klem fra Anniche

Snäckan sa...

Jag instämmer med dig Anna, det är verkligen en toppensida!!