27.12.06

Barnvakt!

Hm, det kanske är all julmust och sköna dagar som gjorde att jag totalt lyckades glömma bort att jag ska vara barnvakt i kväll? Nåja, för mig som inte har några egna gryn är det alltid lika roligt att få omge sig med vännernas! Min insats lär innebära att ligga i deras båtliknande jättesoffa och titta på tv medan pojken sover. Men oavsett så ska det bli skoj och dessutom är det roligt att vännerna får komma ut på egen hand - något som tyvärr verkar vara en skriande bristvara när man har småbarn. Detta innebär alltså att jag ännu en gång får dröja med mina bilder från julen - men de kommer!

Om du, som jag, gillar att titta på söta kattbilder så bege dig gärna hit!

9 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Men jag anar att det var toppen på In my Garden!? Hoppas ungarna somnar tidigt! Trevlig kväll!

Anonym sa...

For et herlig bilde. Trodde først det var disse du skulle passe ; ) Ha en trevlig barnvakt kveld : )

Minne sa...

Vilken bra vän du är som ställer upp och barnvaktar. Det är Guld värt!
Ha en trevlig fortsättning och ett Gott Nytt År

Anonym sa...

Vad underbar du är som vill vara med dina vännersson så att de kan få en stund på tu man hand, det är guld värt för dem...

Anonym sa...

Kos deg med en god film du, håper vennene får noen koselige timer sammen!

Nydelig kattebilde!

Ha en fortsatt god romjul!

anna k. sa...

Lilla grynet somnade sött efter ett antal "Alfons Åberg" - jag vill ha vatten, öppna dörren, jag vill ha mindre kudde och så vidare! Det var lugnt och stilla, tur för en ovan måste jag säga!

Linda: Du, det var toppen ;) !!

Julie: Jodu, det hade varit roligt att få passa så söta kissar!

Minne: Tack ska du ha! Det är självklart att man ska ställla upp om de vill gå ut nån gång. Tack och lov så är ju deras son en ängel!

Vella: Ja jag hoppas det!!

Karna: Ha det så gott du med och Gott Nytt År i förskott!

Anonym sa...

En god gärning.

Anonym sa...

Ser fram emot julbilderna. Pga datakrasch ligger nu mitt sena bidrag till julkortsutmaningen ute =)

anna k. sa...

Hannele: Tack vännnen!

Tina: De kommer och nu måste jag genast in och kika på julkortet!