22.12.06

God Jul och Gott Nytt År!

Men hoppsan, vart tog tiden vägen?! Det andra inlägget om böcker får vänta, nu är det hög tid att packa flaskan med Bollinger, julcd med Kungen och åka till In My Garden! Jag och kära maken O önskar er alla, en fröjdefull jul!

God Jul och Gott Nytt år önskar Anna

Uppdatering annandagen: Vi har haft en underbar vistelse i Mariefred på In My Garden! Bilder kommer men det verkar som om min dator drabbats av nån slags härdsmälta så jag måste nog titta över den i dag. För det ska ju inte behöva ta 5 minuter för att öppna ett dokument direkt :(. Hoppas ni haft en trevlig och framförallt skön jul!

15 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!
Ha en skön helg.

Anonym sa...

God Jul :)

Anonym sa...

God Jul och hoppas att ni får det riktigt skönt och avkopplande.

Anonym sa...

God Jul till er! Och jag håller med, böcker är den ultimata julklappen, både att få och att ge.

Anonym sa...

Trevlig jul och löftesrikt nytt år.

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt (blogg-) År 2007.

från ett för tillfället snöigt Dalarna

Tankevågor sa...

God jul och ett gott nytt år! Ha en fridfull och avkopplande helg!

Anonym sa...

Ønsker deg en jættetrevlig julefeiring : )

Anonym sa...

Ha en härlig helg, och en riktigt god jul :)

Anonym sa...

God Jul!
Hoppas det blir massa mys och god mat i trevligt sällskap:)

Anonym sa...

GOD JUL önskar jag

Anonym sa...

Men berätta nu! -Hur har ni haft det???

Anonym sa...

God fortsättning på Julen, din blogg är fin och rolig att läsa!

Anonym sa...

God jul i efterskott och gott nytt år i förskott! Kramar!

anna k. sa...

Tack alla ni för era söta kommentarer! Jag hoppas ni hade en skön jul med många trevliga klappar och god mat!

Kramar och God Fortsättning!