12.1.07

Julgransplundring!

Det är väl hög tid att städa bort julen till helgen kanske!? Tack och lov blir det en enkel match i år. Den här tomten är det enda juliga jag och maken satte upp i år. Årets jul blev en total kontrast mot 2005 års totala julfrossa då hela lägenheten strålade jul, jul och åter jul :D! Det bidde inte mer eftersom maken skulle upp till norrland i två veckor och jag jobbade alla mellandagar. Men nästa år så, då ska det minsann firas jul i kubik igen!

Jo, Linda och Lena undrade lite om ramarna jag gjort på bilderna jag tagit. Är det fler av er som vill veta hur man gör? Hojta gärna till så kan jag göra ett litet inlägg om det!

Ha nu en skön fredag och en härlig helg kära vänner!!

Bilden: Bokmärke och papper från Panduro. Snöret hittade jag på Cosas.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart jag vill veta hur du gör dina ramar!

Snäckan sa...

Jag vill också veta! Kramis

Anonym sa...

sniff,sniff.....
Bye Noël
Nathalie

Anonym sa...

Ja! Jag vill veta! De är så snygga!:-)

Anonym sa...

Ja jag vil gjerne veta : )

Anonym sa...

Ja, dags att städa undan julen, men granen ute får lysa ett tag till.

Anonym sa...

Jo, i helgen åker granen och glittret ut! Trevlig helg, gumman!

anna k. sa...

Trevlig helg på er med tjejer och passa er för stickiga granar! Och, givetvis gör jag ett inlägg om ramar!!

Anonym sa...

Vill oxå lära mig att göra ramar!!!

Minne sa...

Jag hänger på och vill gärna lära mig. Det såg väldigt proffsigt ut. Sonen och maken har en sådan telefon, så jag får väl låna deras ibland ;) Trevlig helg.

Anonym sa...

Jag vill gärna veta också!

Anonym sa...

Tänkte göra lite reklam för min nystartade blogg med samma härliga intresse - lantlig inredning. Jag blandar även med det röriga men underbara småbarnslivet.

Välkomna till "Spets och Snor" - idag visar jag loppisfynd jag gjort under dagen. kram

Anonym sa...

Lär mig!! :-)

anna k. sa...

Okej flickor, inlägget kommer och "Spets och snor" välkommen till bloggvärlden!!