28.3.07

Onsdagslycka!

I dag är jag en mycket stolt fru - i morse tog maken äntligen sitt körkort! Jag blev faktiskt tårögd och så glad, så glad över att han bevisat för sig själv att man kan övervinna det handikapp som dyslexi kan innebära. Jag är så stolt över att han fortsatte kämpa och accepterade att det tog den tid det tog. Så nu är det äntligen dags att slåss om vem som ska få använda bilen :D!

Du är min hjälte älskade man!!

Uppdatering 2 april: Jag vill tacka alla er för era grattisönskningar! Nu kör frun med mig och "tvingar" mig att åka och handla hela tiden - jag får inte en lugn stund :D!!!

/maken

P.s Det gör ju inget eftersom jag tycker det är så kul att köra bil, äntligen! Och idag har jag äntligen hämtat ut körkortet på posten, tjoho!!


Bilden hittade jag på Flickr när jag sökte på ordet Joy!

30 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till maken! allt kämpande gav resultat.

Vart ska ni köra i helgen då?

anna k. sa...

Johanna: Jadu, det blir nog till färgbutiken det!

Vi har lurat svärföräldrarna att hjälpa oss att måla i påsk. Vi måste få tummen ur med lägenheten!

Anonym sa...

Vad roligt. Grattis till din man. Hotellet verkar underbart och visst går det att få tag på billiga biljetter till antalya...

Anna sa...

Så härligt för honom - hälsa honom ett stort grattis. :)

Anonym sa...

Underbart!!! Jga är så glad för O:s skull!!! Ge honom en riktigt stor kram från mig:)

A sa...

GRATTIS till maken! Det är så kul att ha körkort ju, nu får ni turas om att köra tror jag det! ;)

Anonym sa...

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE!

Klart du er stolt fru nå, du må gratulere han så mye, eller kanskje han er ute og kjører...hi,hi..

Anonym sa...

åhhh vad härligt! Det är en så'n otrolig frihetskänsla när man äntligen har klarat det!!! :D hälsa och gratta!

hulukvarn sa...

åh vad roligt för honom, och er!!

Snäckan sa...

tjooooohooo!!!!!!!!!!! Stort grattis till duktiga maken från mig och Simon!

Anonym sa...

Grattis! Det gjorde han bra! :) Nu får du passa så du inte får ha bilen alls. *fnissar* Så blev det hemma hos mig efter att jag tagit körkort. ;)

hummmlan sa...

Ett stort GRATTIS Oscar!!
Jag kommer ihåg att jag var så nervös när jag skulle ta MC-kort att benen skakade och jag undrade varför jag utsatte mig för det hela!

Anonym sa...

Stort grattis till honom!! Va roligt! :)

Anonym sa...

Vad kuuuul! Ett stort grattis till maken din :)

Anonym sa...

Grattishälsningar!!
//V

Anonym sa...

Grattis! Min son har dyslexie, så jag vet vad det betyder! En varm hälsning till både dig och maken från Holland också!

LISEN sa...

Åh, vad härligt!! Massor med gratulationer :-)

Anonym sa...

Gratulerer så masse til din mann! Det var koselig :)

Camillas lockar sa...

Grattis grattis till körkortet! Och lycka till i fighten om vem som ska ha bilen...

Karin sa...

Stort grattis! Det är en sådan frihet med körkort...

Lindas trädgårdsblogg sa...

GRATTIS!!!

Anonym sa...

Grattis Oscar! Kul att få dela andras glädje! Lustig bloggvärlden är, nu kan jag gå med ett litet leende på läpparna och tänka "ja herrgud va bra kämpat, den där oscar, va' kul för dem... o.s.v. Håhåjajja : )

Anonym sa...

GRATTIS OSCAR!! :)

JULIEK sa...

Åååå grattis så mycke til maken : )

Jennyshemochharmoni sa...

Vad underbart! Grattis till maken! Det var verkligen bra gjort! Ha en bra söndag!

Tankevågor sa...

Men åh vad roligt! Jag har ju varit här och läst en del om det och hoppats att han skulle få till det till slut...härligt!
Vilken kämpe han är! GRATTIS!!!

Anonym sa...

Åh, vilken glädje! Grattis, grattis, grattis!

Anonym sa...

Ååh.. jag blir också lite tårögd! Grattis!!!

Anonym sa...

Fan vad snyggt det är med magnolia!!! Helt sjukt!

Anonym sa...

Underbart! Vi har en kvar..