6.10.08

Ellen Silverman

Japp, nog har man varit nerbäddad bland filtar, plädar och fluff fluff fluff täcken sen vi hördes av sist. Har legat förkyld och slösurfat för kung och fosterland. Fastnade för Ellen Silvermans foton. Vackert ljus och vackra miljöer gör mig både glad och inspirerad. Kolla även in Ellens matbilder, mumma!

Jag har varit såååå dålig på att svara på alla era fina kommentarer. Jag läser dem med stort intresse, men orken att svara har tyvärr gått och gömt sig. Eftersom de gör mig så glad och hedrad måste jag omfamna er alla med en stor puss och ett ännu större tack!

8 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Vilka härliga inspirationsbilder!!

Det gör inget...

Kram Karin

anna k. sa...

Karin: Åh, tack raring! I dubbel bemärkelse då :)

Skatan sa...

Hallå där!

Ingen fara, ibland orkar man inte med allting...

Krya på dig!

Hem och Lycka sa...

Urfina bilder! Krya på dig, hoppas du mår lite bättre. kram!

anna k. sa...

Skatan och Hem och Lycka: Tack raringar, tack och lov så är jag rätt okej nu!

Stämningsfullt sa...

Hej!
åh så vackra bilder! Hoppas att du mår lite bättre nu :9
Kram!

Anonym sa...

Underbara bilder... måste genast kolla in matbilderna :)

Anonym sa...

Riktigt härliga bilder!
Hoppas förkylningen har gett med sig nu! kram kram