5.4.06

Prisa skatteåterbäringen!

Vi fick våra deklarationer i dag. Om vi håller tummarna och hoppas på det bästa, kanske vi får tillbaka lite pengar - som kan räcka till ett nytt kök! Lilablå luckor och bårder i form av gigantiska rosetter känns inte riktigt vi (om ni förstår vad jag menar)! Jag drömmer givetvis om ett kök med mycket lantkänsla.

Maken är med på noterna men ser gärna att det blir för "pluttenuttigt". Hans idé om kök är det restaurangkök han jobbar i, massor av arbetsytor och rejäla maskiner. Förhoppningsvis kommer vi överens om en bra kompromiss!!

Något vi båda vill ha är öppna hyllor. Den här bliden kommer från den trevliga bloggen Yvestown Hennes blogg har massor av mysiga bilder att inspieras av! Jag dreglar och blir sugen på hennes öppna hylla!

/Anna

P.s Kolla in Anneli "Flitiga Myrans" fina penséer och odlarklocka här. Helt klart dagens "jag gillar"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Anna, det var snällt! :D
Kökshyllorna, jag är helt säker på att jag sett bilden någonstans i ett annat sammanhang, men kan inte komma ihåg var. I nån tidning?
Helt klart väldigt "Country" och somrigt.

anna k. sa...

Hela Yvestowns blogg andas enormt mycket inredningstidning! Man vet ju aldrig om hon kanske jobbar inom den världen!!

Japp, det är sommarkänslan jag vill åt!! Jag är bra sugen på att också skaffa mig en "klocka" de är så himmlans fina!

Ha det så gott i dag!!